Bc. Marek Mrkva
Vedoucí jednoho z oddělení kontroly, se zaměřením na kontrolní a auditní činnost NÚKIB.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Pavel Kropáček
Pavel Kropáček je zakládajícím společníkem advokátní kanceláře Kropáček LEGAL s dlouholetou praxí a unikátním know-how v tvorbě právní dokumentace pro podnikatele, která prošla již mnoha kontrolami České obchodní inspekce.Mezi jeho specializace patří spotřebitelské právo, a to jak z pohledu spotřebitelů, tak z pohledu podnikatelů. Odborné vzdělání v oblasti práva získal na Masarykově univerzitě v Brně.
Stanislav Hladík
Od roku 2007 působí v bezpečnostní agentuře Special Service International (SSI) – v současné odbě na pozici produktového specialisty bezpečnostních služeb.Má na starosti organizaci a řízení chodu zakázek v celé šíři spektra společnosti, a to s působností nejen v rámci ČR. Věnuje se plánování, přípravě provozu, řízení převzetí a chodu nových zakázek, tvorbě metodických postupů a směrnic pro činnost pracovníků ostrahy, tvorbě plánů pro řešení bezpečnostních krizových situací včetně evakuace apod.
Je zodpovědný za chod zakázek v regionu Morava (Brno – Olomouc – Ostrava – Břeclav) v celé šíři působnosti SSI (fyzická ostraha, technické prostředky, detektivní služby, poradenství, eventy…).
Podílel se na přípravě a organizaci velkých eventových zakázek (koncert Hlas Česko-Slovenska v FNK Ostrava, dílčí akce pořádaná partnerem MFF Karlovy Vary, koncert a autogramiáda Superstar 2013 v OC Olympia Teplice).
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ing. Jiří Štrupl
Ing. Jiří Štrupl – metodik celního řízení; Generální ředitelství cel. Od roku 2009 do současnosti pracuje jako metodik celního řízení na Generálním ředitelství cel v Praze. Předtím pracoval řadu let v praktickém výkonu činností celního řízení na Celním úřadě Mělník. Aktivně se účastní jednání na tvorbě evropské i národní legislativy, včetně mezinárodních jednání při Evropské komisi. Stanovuje s celostátní působností konkrétní postupy při převádění legislativy do praxe a vytváří metodiku pro oblast celního řízení, např. formou tvorby interních předpisů celní správy a stanovisek. Jeho pracovní zařazení zahrnuje též lektorskou činnost v rámci celní správy i vůči veřejnosti a spolupráci s ostatními orgány státní správy při výkonu jejich působnosti, zejména s orgány finanční správy v oblasti daně z přidané hodnoty.
Ing. Tomáš Raška
Tomáš Raška je dlouholetý úspěšný obchodník v oblasti FMCG, má zkušenosti s vyjednáváním s velkými a dominantními zákazníky. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2004. Kursy vede velmi poutavou, praktickou a účinnou metodou, která vám přinese v praxi použitelné a efektivní metody vyjednávání.
Mgr. Václav Fiala
Mgr. Václav Fiala se podílel na přípravě velké revize RVP pro základní vzdělávání. Řadu let působí jako učitel biologie a chemie na základní škole. Má zkušenosti v roli zástupce ředitele a koordinátora ŠVP. Je vítězem a držitele prestižního ocenění Global Teacher Prize z roku 2020. Je zaníceným příznivcem aktivizačních strategií ve výuce, jako je např. badatelsky orientované vyučování.