Logo AIVD
Živé vysílání

Buďte mistrem ve sdělování špatných zpráv

Jak předat podřízeným nepříjemné zprávy, jak je kritizovat i chválit?

Termín: 22. 1. 2025
Místo konání: Online – živý přenos

Budete muset propouštět, ale nevíte, jak to danému zaměstnanci říct? Jak zaměstnancům sdělit, že jim za stejné peníze přibude práce a že přijdou o oblíbené benefity? Každý manažer v praxi řeší situaci, kdy musí svému týmu sdělit nepříjemné zprávy. Musí přitom myslet nejen na vyřešení situace, ale i zachování vztahů mezi kolegy. V rámci semináře účastníkům poradíme, jak sdělit věci přímo, navrhnout řešení a přimět druhou stranu k nápravě bez narušení dosavadních vztahů.

4 690 

bez DPH a expedičních nákladů.


Cíl živého vysílání

Sdělovat podřízeným nepříjemné zprávy je nutnou povinností každého manažera a obzvlášť v této době je třeba dbát na přímou, férovou a efektivní komunikaci se zaměstnanci. I se zprávami, které nejsou příjemné, je třeba seznámit každého jednoho člena týmu. Jak ale, aby se daný zaměstnanec neurazil, nepoštval proti vám ostatní kolegy a neoháněl se soudními kroky?

Negativní zprávy je třeba vyslovovat s rozmyslem, protože i kritické momenty vedou směrem k nápravěrozvoji či dokonce vylepšení stávající situace. Stejně tak důležitá je pro podřízené efektivní zpětná vazba a konstruktivní kritika.

Cílem živého vysílání je tak poradit účastníkům, jak s podřízeným vést dialog při náročných manažerských pohovorech, ať už je předmětem nepříjemné zprávy výpověď, zásadní změny ve firmě nebo odebrání oblíbených benefitů.

Klikněte zde pro detailní program.

Komu je živé vysílání určeno

Živé vysílání Nepříjemné manažerské pohovory je určeno manažerům firem, ale i veřejných organizací na různých úrovních řízení, jejichž pozice vyžaduje optimální a citlivé řešení vypjatých a problematických situací, aniž by došlo k vytvoření demotivujícího pracovního prostředí nebo k dotčení lidské důstojnosti.

Další informace

Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně jsou také podkladové materiály v elektronické podobě a nahrávka vysílání, která bude dostupná po dobu jednoho měsíce.

Program živého vysílání (9:00–12:00 hod.)

1. Umění vést dialog – kladení otázek, umění aktivního naslouchání

2. Konstruktivní technika a metoda P.V.K.D. (metoda umožňující říci nepříjemnou zprávu druhé osobě tak, aby se neuzavřela anebo nebránila hned od začátku)

3. Přímá a efektivní komunikace

4. Vytýkací pohovory

5. Jak si udržet kontrolu v emočně vypjatých situacích

6. Jak udržet rozhovor v rovině řešení problému nikoli na úrovni konfliktu

+ prostor pro dotazy, které bude moci lektorce klást prostřednictvím chatovacího okna

Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


Také doporučujeme