Bc. Renata Bulvová

Renata Bulvová má mnohaleté zkušenosti s vlastním vedením a výukou kurzů a seminářů rétoriky a osobnostního herectví v různých školách a firmách. Je zakladatelkou Školy rétoriky.

Absolvovala DAMU, katedru autorské tvorby, herectví a pedagogiky u prof. I. Vyskočila.

Další autoři

Mgr. Jana Štybnarová

Mgr. Jana Štybnarová vystudovala učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a poté pracovala jako učitelka na základní škole. Později nastoupila na MŠMT, kde řešila problematiku evaluace, a to i v rámci projektů OPVK Kvalita I a Kvalita II. Podílela se na vedení projektu Cesta ke kvalitě, který se zabýval tematikou autoevaluace škol. Zároveň působila jako poradkyně autoevaluace. Absolvovala vzdělávání systemické supervize a koučování. Od roku 2017 je pedagogickou konzultantkou v 8. ZŠ Most a v současnosti také působí jako lektorka školských témat. Specializuje se na aktivní metody učení.

Ing. Martina Macek

Ing. Martina Macek je absolventkou Fakulty elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze.Od roku 1995 se zabývá výzkumem dlouhodobého bezpečného ukládání dokumentů v digitální podobě a externě se věnuje výuce této problematiky. Je členkou a akreditovanou lektorkou odborného sdružení pro správu informací a záznamů IRMS-CRG. Na dané téma publikuje v odborných periodikách. Spolupracovala na přípravě příslušných legislativních norem.

Ing. Bc. Alena Paukrtová

Alena Paukrtová vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a krátce po jejím absolvování pracovala v podnikové sféře.Poté přešla na Odborový svaz KOVO, nejdříve jako specialista poradenského střediska pro Prahu a Středočeský kraj. Od roku 2005 pracuje centrále OS KOVO, konkrétně na úseku odborové politiky, kde působí jako specialista pro kolektivní vyjednávání a mzdy s přesahem do oblasti pracovního a sociálního práva. V roce 2010 absolvovala bakalářské studium na Vysoké škole aplikovaného práva v Praze, obor Právo sociálního zabezpečení. Spolupracovala na několika odborových publikacích s tématikou kolektivního vyjednávání a sociálního dialogu. Průběžně publikuje odborné články v odborovém tisku, především na téma odměňování, kolektivní vyjednávání, sociální dialog a sociální politika. Přednáší v rámci OS KOVO a ČMKOS, nejčastěji na téma odměňování.

Mgr. Jana Valová

Jana Valová je vedoucí pražského zastoupení společnosti CYRRUS ADVISORY, a.s., specializující se na zprostředkování dotací a dotační poradenství.Zároveň je provozovatelem největšího portálu o dotacích www.dotacni.info a vydavatelem Dotačních novin. Ve firmě působí od jejího založení. Dnes se vedle manažerské práce věnuje zejména Operačnímu programu Životní prostředí. Ze své praxe ví, jaká úskalí na žadatele v dotačním světě číhají a jak se jim vyvarovat. Dlouhodobě spolupracuje například s městy Blansko, Kunovice, Mikulčice, Žarošice, Rájec- Jestřebí , Doudleby nad Orlicí a dalšími. Mezi její referenční projekty patří také například rekonstrukce chlazení ve společnosti Madeta a.s. nebo ekologizace provozu společnosti Prádelna Kyselý a.s. za více než 120 mil. Kč.

Karel Otýs

Karel Otýs je expert na firemní nákup a B2B obchod. Zaměřuje se na rozvoj a vzdělávání pro praxi nákupčích, obchodníků a dalších profesí, které se podílí na nákupních a obchodních procesech. Má 30 let profesní praxe v obchodu a nákupu, od řadových pozic až po manažerské posty. Z toho 22 let aktivní služby v různých firmách a 8 let na volné noze, kdy byl plně zaměřen na rozvoj a vzdělávání nákupních a obchodních týmů.

Mgr. Jakub Dvořák

Jakub Dvořák vystudoval speciální pedagogiku, informační studia a psychologii. Je ředitelem soukromé školy Slunce, jejímiž součástmi jsou také SPC a PPP, a pracuje v organizaci poskytující širokou škálu sociálních služeb (Centrum služeb Slunce všem, o.p.s.).Těší ho, když nejlepší zájem dítěte není jen prázdná fráze. Rád se učí a zároveň rád vyučuje. Baví ho práce s dětmi ve třídě, diagnostika i poradenství s dospěláky v sociálních službách a mrzí ho, že na to má minimum času. Je akreditovaným supervizorem, ale univerzální recept na řešení všech problémů hledá stále neúspěšně. Štve ho zprofanování inkluze a je jejím zastáncem v tom pravém smyslu slova.