Ing. Adriana Hrivnáčiková

Adriana Hrivnáčiková je konzultantom pre oblasť verejného obstarávania spoločnosti CFCU, s.r.o., ktorá sa zaoberá poskytovaním komplexného ako aj ad hoc poradenstva k procesom verejného obstarávania  a poskytovaním školiacich a lektorských služieb, a to pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov a dotovaných obstarávateľov ako aj pre záujemcov, uchádzačov a účastníkov.

Od roku 2001 je odborne spôsobilou osobou na verejné obstarávanie. Počas svojej praxe realizovala desiatky verejných obstarávaní v oblasti tovarov, služieb i prác, pripravila mnohé interné smernice a manuály o verejnom obstarávaní a venuje sa aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES.

Další autoři

Mgr. Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátkou a jednatelkou AK eLegal. Specializuje se na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a na ochranu duševního vlastnictví.  Za svou praxi již proškolila přes 10 tisíc začínajících i zkušených podnikatelů ve výše uvedených oblastech. V oblasti GDPR často řeční na akcích určených pro odborníky i laiky, je autorkou řady článků k této problematice, jak v právně, tak podnikatelsky a marketingově zaměřených médiích. V advokátní praxi pomohla nastavit firemní procesy v oblasti zpracování osobních údajů více než osmdesáti českým i zahraničním subjektům.

JUDr. Jaroslav Stádník

JUDr. Jaroslav Stádník je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, kde v roce 2006 obhájil rigorózní práci.V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo práce a sociálních věcí do oddělení správních činností jakožto odvolacího orgánu proti rozhodnutím Úřadu práce ČR, kde od roku 2006 působil jako vedoucí tohoto oddělení a současně jako zástupce ředitele odboru. Podílel se na legislativních změnách zákona o zaměstnanosti. Od prosince 2011 byl vedoucím inspektorem Oblastního inspektorátu pro hlavní město Prahu. V rámci své činnosti se zaměřuje převážně na problematiku zaměstnanosti a souvisejících otázek, problematiku pracovněprávních vztahů a správního řádu. Od června 2015 pracuje jako ředitel odboru odvolacích a správních činností v oblastech zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí. Je členem I. senátu rozkladové komise Ministerstva práce a sociálních věcí a Poradního sboru Úřadu práce ČR – Krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Meziresortního orgánu pro potírání nelegálního zaměstnávání. Je autorem či spoluautorem řady odborných článků a publikací zejména z oblasti zákona o zaměstnanosti, zákoníku práce a zákona o inspekci práce (např.: Zákon o zaměstnanosti – komentář, Přehled judikatury k zákonu o zaměstnanosti, Agenturní zaměstnávání v komplexních souvislostech, Zákoník práce - komentář, C. H. Beck, 2015, Zákon o státní službě – komentář, Zákon o inspekci práce - komentář aj.). Ve své přednáškové činnosti se zaměřuje převážně na oblast zaměstnanosti, kontroly, správního řádu a zákoníku práce.

Ing. Tomáš Tragan, Ph.D., MiFireE, IRMCert

Tomáš Tragan se pohybuje v oblastech řízení rizik 20 let. Již na vysoké škole byl jedním ze spoluzakladatelů pracoviště Laboratoř výzkumu a managmentu rizik (LabRisk) působící pod VŠB TUO. 15 let pracuje pro makléřskou společnost RENOMIA, a.s., lídra pojistného trhu s mezinárodní působností, kde má na starosti poradenství klíčovým klientů v oblastech analýzy a řízení rizik.Pečuje také o celkovou metodiku risk based přístupu ke správě pojistných programů klíčových klientů společnosti. Má kvalifikaci v řízení rizik potvrzenou získáním certifikátu Institution of Risk Management (THEIRM) v Londýně.

Mgr. Jan Slezák

Je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity, dříve pracoval na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, v poradenské společnosti OTIDEA a téměř deset let v manažerských pozicích pražských městských společností. V současnosti působí jako poradce v advokátní kanceláři KGS legal. Za svou dosavadní kariéru prošel všechny tři hlavní větve zakázkové praxe – dohledovou, poradenskou i zadavatelskou. Ve své nynější činnosti se specializuje na zajištění externí právní služby veřejným i sektorovým zadavatelům pro všechny oblasti nákupu i investic. Je místopředsedou výkonného výboru Asociace pro veřejné zakázky a členem redakční rady časopisu Veřejné zakázky v praxi.

JUDr. Jan Horník, Ph.D.

je tajemníkem úřadu obce s rozšířenou působností a v minulosti býval mj. vedoucím oddělení kontroly odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, kde se specializoval na výklad zákona o obcích a kontroly výkonu samostatné působnosti orgány obcí. V současné době zastává pozici tajemníka městského úřadu obce s rozšířenou působností a věnuje se souběžně lektorské činnosti.Jan Horník je absolventem Právnické fakulty UK, kde následně působil jako interní doktorand na katedře trestního práva, kterému se jako vysokoškolský pedagog věnoval i na jiných vysokých školách. Souběžně od roku 2008 pracoval na odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, kde se specializoval na výklad zákona o obcích a kontroly výkonu samostatné působnosti orgány obcí. V současné době zastává pozici tajemníka městského úřadu obce s rozšířenou působností a věnuje se souběžně lektorské činnosti.  

Filip Pelikán

Filip Pelikán pracuje od roku 2002 ve společnosti SICK jako Produktový manažer bezpečnostních systémů.V roce 2003 byl vyškolen na bezpečnostního specialistu a od té doby se zabývá pouze problematikou zabezpečení strojních zařízení, a to jak z pohledu technického, tak i z pohledu legislativního. V současné době je F. Pelikán vedoucím akreditovaného inspekčního orgánu, který se zabývá bezpečnostními inspekcemi strojních zařízení.