Ing. David Borovský

David Borovský je absolventem oboru Technika životního prostředí na Strojní fakultě ČVUT v Praze.

Od roku 2011 je zapsán do Seznamu energetických specialistů. Jeho klíčovou kvalifikací jsou alternativní zdroje energie a energetická náročnost budov. 
Působí na pozici Konzultant – Energetický specialista ve společnosti AF-Consult Czech Republic s r.o., kde se zabývá problematikou úspor energie, energetické náročnosti budov a soustav zásobování teplem. Podílel se na zpracování řady energetických auditů, průkazů energetické náročnosti budov a územních energetických koncepcí.

Další autoři

Barbora Voráčová

Vystudovala DIFA JAMU, externě spolupracuje s Českým rozhlasem a s Českou televizí. Je ředitelkou Storytelling o.s. a dramaturgyní olomouckého Divadla na cucky.Storytelling studovala v Norsku na Høgskolen i Oslo a jako stážistka jsem pracovala ve Skotském storytellingovém centru v Edinburghu.

Ing. Radovan Mužík, MBA

Problematikou fleet managementu se zabývá 19 let na lokální i mezinárodní úrovni.V letech 2000-2010 působil jako Partner pro automobilový trh v globální analytické a poradenské firmě. V roce 2011 založil společnost Fleet Partners, která pomáhá českým firmám v optimalizaci nákladů na jejich mobilitu. Je autorem projektu AutaProFirmy, který přibližuje důležité know-how fleet managementu i středním a menším firmám. Soustředí se na problematiku TCO (řízení mobility podle celkových nákladů). Radovan studoval na FJFI ČVUT, obor jaderné inženýrství. V roce 2003 absolvoval studium MBA na Sheffield Hallam University.

RNDr. Jitka Ryšavá

Jitka Ryšavá je projektová manažerka Centra pro regionální rozvoj ČR, Enterprise Europe Network, dlouhodobě se věnuje problematice přeshraničního poskytování služeb a vysílání pracovníků.Jitka Ryšavá je spoluautorkou publikace Zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do zahraničí a autorkou dalších publikací na toto téma.

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.

PhDr. Václav Lídl

Václav Lídl je analytikem Výzkumného centra AMO se specializací na postsovětský prostor. Je doktorandem v oboru Mezinárodní teritoriální studia na Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. V rámci studia absolvoval studijní stáž na University College London, Moskevské státní univerzitě a na Státním institutu ruského jazyka v Moskvě. Odborně se zaměřuje na zahraniční a vnitřní politiku post-sovětských zemí.

Iva Baranová