Ing. Jiří Jindrák

Ing. Jiří Jindrák je od roku 2001 daňovým poradcem, v současné době působí ve společnosti HLB Proxy, a.s.

Zaměřuje se na problematiku zdanění právnických a fyzických osob a DPH. Od roku 2007 se věnuje přednáškové činnosti pro širokou veřejnost s cílem realizovat semináře s praktickým pohledem na daňovou a související účetní problematiku. Hovoří německy a anglicky.

Další autoři

Mgr. Barbora Gaveau, LL.M.

Barbora Gaveau působí již od roku 1998 v advokátní kanceláři Central European Advisory Group.Právní vzdělání získala na právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a na Queen Mary University v Londýně. Ve své praxi se zaměřuje mimo jiné na oblast práva informačních technologií a elektronických komunikací (právo ICT). Účastnila se například i připomínkování zákona o datových schránkách.

Pavel Srnský, MUDr.

Mgr. Marika Kropíková

Marika Kropíková se specializuje na problematiku společného vzdělávání. Má bohaté pedagogické a speciálněpedagogické zkušenosti. Působí také jako soudní znalkyně pro obor školství a kultury se zaměřením na speciální pedagogiku, společné vzdělávání, etopedii, psychopedii a logopedii. Je autorkou celé řady článků v odborných časopisech.Je lektorkou seminářů zaměřených na inkluzivní vzdělávání, rizikové chování dětí a mládeže, práci se třídou, pedagogickou diagnostiku, legislativu... Absolvovala doplňkové vzdělání Hrozby rasismu a extremismu, výchova k aktivnímu občanství a předcházení extremismu zaměřeného pro výuku žáků, studentů a pedagogických pracovníků. Působila jako logoped v Jedličkově ústavu.

Robert Havránek

Robert Havránek působí jako produktový manažer ve společnosti Microsoft, kde má na starosti aplikační platformu, konkrétně produkty SQL Server a Windows Azure platformu.V předchozích letech působil v Microsoftu v oblasti rozvoje partnerů a partnerských programů a mimo Microsoft na různých pozicích v marketingu a managementu.

Mgr. Jana Muroňová

Jana Muroňová pracuje na pozici PPC Product Manager ve firmě Poski.com.Zabývá se problematikou PPC reklamy na internetu. Do oblasti jejího zájmu spadá především PPC na dvou největších vyhledávačích v ČR – Seznam (Sklik) a Google (Adwords). Průběžně se také vzdělává v propagaci na sociální síti Facebook.

Aleš Wagner