Ing. Martina Macek
Ing. Martina Macek je absolventkou Fakulty elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze.
Od roku 1995 se zabývá výzkumem dlouhodobého bezpečného ukládání dokumentů v digitální podobě a externě se věnuje výuce této problematiky. Je členkou a akreditovanou lektorkou odborného sdružení pro správu informací a záznamů IRMS-CRG. Na dané téma publikuje v odborných periodikách. Spolupracovala na přípravě příslušných legislativních norem.
Další autoři
Ing. Ondřej Štrup, IFMA Fellow
Zakladatel české pobočky IFMA, v současnosti působí jako nezávislý konzultant u společnosti Hein Consulting. Vykonává poradenskou činnost v oblastech reorganizace FM podpory (včetně interních služeb), přípravy výběrových řízení na FM poskytovatele, auditů řízení FM a správy majetku, přípravy a řízení relokace podniků atd.V roce 1999 organizoval založení české pobočky asociace IFMA CZ, kde v letech 1999 – 2002 a 2012 – 2015 působil na pozici prezidenta. V roce 2015 mu byl udělen doživotní titul Čestný předseda IFMA CZ.
Jako zástupce ČR je pověřen řízením příprav a překladu evropské normy Facility managementu EN 15221 (CEN TC 348), světové normy ISO/TC 267 (ISO 41000 - Facility management) a světové ISO PC 251 (ISO 55000 - Asset management).
Michal Rada
Předseda Odborné skupiny pro přístupnost veřejné správy a veřejných služeb. Dlouhodobě se věnuje eGovernmentu a modernizaci veřejné správy na národní i evropské úrovni.Stál u zrodu klíčových projektů eGovernmentu, jako jsou základní registry, je jedním z mnoha spoluautorů datových schránek. Je spoluautorem právních předpisů v oblasti eGovernmentu a výkonu veřejné správy. Věnuje se dlouhodobě také oblasti architektury eGovernmentu.
JUDr. Marilla Kokešová
Marilla Kokešová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.Působí jako samostatný advokát. Charakterizuje ji mnohaletý výkon všeobecné advokacie. Ve své praxi se věnuje pracovnímu právu a v této oblasti i lektorské a publikační činnosti, dále občanskému, obchodnímu a korporátnímu právu. Publikovala například on-line odpovědi z oblasti v rámci pracovněprávní poradny internetového serveru iHNed.cz, Kariéra web a MONSTER.cz. Napsala odborné články k pracovněprávní problematice se zaměřením na podnikatelskou praxi pro deník E 15 a Mladá fronta Dnes, vystupovala k právním otázkám v rámci pořadu ČT pro podnikatele POKR, je autorkou publikace Základy pracovního práva s příklady a vzory a spoluautorkou dalších vzdělávacích publikací z oblasti pracovního práva vydávaných Nakladatelstvím FORUM.
Ing. Petr Šulc
Petr Šulc vystudoval vodní hospodářství na Fakultě stavební ČVUT a specializoval se na oblast ochrany životního prostředí.Je výkonným ředitelem společnosti sfe consulting s.r.o. a Svazu průmyslu druhotných surovin ČR. Již řadu let působí jako poradce pro firemní ekologii. Zabývá se zejména problematikou odpadového hospodářství, ale i další ekologickou agendou. Získal cenné odborné i manažerské zkušenosti v oblasti technické ochrany životního prostředí, včetně problematiky krizového řízení. Díky svému působení ve veřejné správě zná rozhodovací procesy orgánů veřejné správy a dovede efektivně komunikovat se správními úřady.
Bc. František Gráfek
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.s., kde zprvu zastával pozici metodika a specialisty vývoje produktů. Z této pozice již také realizoval interní kurzy na jednotlivých pobočkách banky. Tato zkušenost pak vedla k tomu, že se stal lektorem a koučem na plný úvazek a samostatně zabezpečoval vedení kurzů z pozice interního lektora. Po 8 letech v bankovnictví působil v oboru telekomunikací. Zde zodpovídal za veškeré procesy v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů. Z pozice interního lektora a kouče realizoval rozvojové programy. V rámci této své pozice se také aktivně podílel na náboru nových zaměstnanců a nastavení adaptačního procesu pro nové kolegy. Zároveň také realizoval Assesment/Development centra zejména pro obchodní pozice ve společnosti.