Ing. Michal Krátký

Michal Krátký má dlouholetou praxi v oblasti vozových parků. Dvanáct let působil ve funkci fleet managera u značek Toyota, Fiat / Alfa Romeo a Nissan.

Nyní se soustředí na oblast obchodu a marketingu ve společnosti AZ Mobility s.r.o., která se již šestým rokem zabývá kompletní problematikou vozových parků.

Další autoři

Jan Rambousek

Mgr. Michal Žmolík

Michal Žmolík je psychoterapeut, supervizor a lektor kurzů a školení z oboru školství, sociální a zdravotní péče. Nejraději školí témata komunikace, řešení konfliktů, stress management, syndrom vyhoření, práce s emocemi, osobní rozvoj, paliativní péče, lektorské dovednosti, týmová spolupráce, řízení a supervize aj.Vystudoval obor Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích na Fakultě Humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze, což jej pracovně nasměrovalo k pestrým pracovním zkušenostem v soukromém i veřejném sektoru.

Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA

Luděk Nezmar se specializuje na ochranu osobních údajů a zároveň publikuje odborné články a publikace na téma GDPR.V minulosti řídil několik společností z různých odvětví. Ve všech byl konfrontován se zpracováním velkého množství dat a jejich následným využitím v managementu firem. Problematiku zpracování dat pak poznal jak ze strany uživatele – manažera, tak z pohledu architekta a programátora. V posledních letech se aktivně zabývá zpracováním a ochranou dat, modelací firemních procesů, efektivním využíváním moderních technologií v oblasti ICT a kybernetickou bezpečností.

Veronika Sobotíková

Ing. Robert Piffl

Robert Piffl vystudoval ČVUT FEL - katedru kybernetiky. Od roku 1992 se zabývá problematikou elektronických forem dokumentů v rámci jejich životních cyklů a s tím související technologickými a legislativními aspekty. V současné době na Ministerstvu vnitra působí v týmu připravujícím nové právní předpisy v oblasti archivnictví a spisové služby.

Michal Fiala

Svým klientům pomáhá těžit z Facebook a Instagram reklamy maximum. Měsíčně spravuje účty s celkovým budgetem v jednotkách set tisíců korun, což mu dává dostatečný prostor zkoušet nové praktiky a postupy, které posléze učí na školeních. Krom reklam v ČR má zkušenosti s nastavováním kampaní v GB, RU a US. Kariéru v agentuře před několika lety úspěšně vyměnil za volnou nohu. Letos se chystá odstartovat novou kariéru digitálního nomáda, kterou započne koncem roku na Bali.