Ing. Tomáš Raška

Tomáš Raška je dlouholetý úspěšný obchodník v oblasti FMCG, má zkušenosti s vyjednáváním s velkými a dominantními zákazníky. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2004. Kursy vede velmi poutavou, praktickou a účinnou metodou, která vám přinese v praxi použitelné a efektivní metody vyjednávání.

Další autoři

Ing. Hana Juráňová

Hana Juráňová je daňovou poradkyní a auditorkou.Dlouhodobě se zabývá problematikou veřejné správy v oblasti organizace řízení, kontrol a přezkumů, poskytování a přijímaní dotací, účetnictví, daňových povinností, systémů inventarizace majetku a závazků atd. Jako akreditovaná lektorka působí 10 let.

Ing. Drahuše Šefčíková

Drahuše Šefčíková je školní inspektorka České školní inspekce Plzeňského inspektorátu.

Robert Havránek

Robert Havránek působí jako produktový manažer ve společnosti Microsoft, kde má na starosti aplikační platformu, konkrétně produkty SQL Server a Windows Azure platformu.V předchozích letech působil v Microsoftu v oblasti rozvoje partnerů a partnerských programů a mimo Microsoft na různých pozicích v marketingu a managementu.

Mgr. Samuel Mokriš

Samuel je solution konzultant a vývojář, který se ve společnosti SEFIRA významně podílí na rozvoji paperless řešení. Zaměřuje se především na rozvoj business procesů a jejich přizpůsobením na míru zákazníkům.

Doc. Ing. Václav Kupilík, CSc.

Lektor je pedagogem na stavební fakultě 49 let, kde vyučuje Požární bezpečnost staveb a související projekty. Je soudním znalcem pro požární bezpečnost staveb a poruchy a rekonstrukce všech staveb, dále autorizovaným inženýrem pro pozemní stavby a požární bezpečnost staveb.Je členem prezidia Profesní komory požární ochrany (zaměření vzdělávání), členem autorizační komise ČKAIT pro specializaci požární bezpečnost staveb a  předseda hodnotící komise pro certifikaci požární bezpečnosti u ČSJ.

PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.

Michaela Šedá vystudovala magisterský obor speciální pedagogika se zaměřením na etopedii a psychopedii. Specializaci si rozšířila o specifické poruchy učení a učitelství prvního stupně. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Od roku 2012 se věnuje v praxi dětem a mladistvým s poruchami chování a emocí, dále se věnuje problematice závislosti, dynamice školních kolektivů, poradenství a intervenci v prostředí škol. Výzkumnou činnost zaměřuje na poradenství a prevenci na základních školách.