Ing. Tomáš Raška
Tomáš Raška je dlouholetý úspěšný obchodník v oblasti FMCG, má zkušenosti s vyjednáváním s velkými a dominantními zákazníky. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2004. Kursy vede velmi poutavou, praktickou a účinnou metodou, která vám přinese v praxi použitelné a efektivní metody vyjednávání.
Další autoři
Martin Lukáč
Již při studiích na ekonomických fakultách ČZU a TUL se plně věnoval financím u mezinárodní telekomunikační společnosti. Z korporátních financí dostal příležitost při převzetí rodinné firmy působící ve finančním poradenství s tradicí od roku 1994. Od roku 2009 se plně věnuje poradenství ve financích v korporátním segmentu a to zejména rámcovým programům pro přispívání zaměstnavatele na produkty zaměstnanců a pojištění klíčových osob. Kromě toho řídí portfolia svých klientů zejména jednorázových investic a spořících programů.
Ing. Vladimír Voldřich
Vladimír Voldřich je vedoucí oddělení, zástupce ředitele odboru územního plánování na Ministerstvu pro místní rozvoj.Podílel se na pořizování územních plánů pro obce v okrese Praha-Západ, vyvlastňování pozemků pro veřejně prospěšné stavby, zejména pak stavby 512 pražského okruhu, a na správních činnostech, které vykonává obecný stavební úřad. Dnes se věnuje především stavebnímu právu, zejména pak územnímu plánování.
Ing. Lucie Hrušová
Od roku 2001 se pohybuje ve světě marketingu a obchodu. Pracovala pro nadnárodní společnosti i malé firmy. Stála u zrodu 1. komunitní zahrady v Liberci a festivalu dětských hraček a designu Juchů. Je mentorem neziskových projektů Nadace Via. Od roku 2015 je na volné noze a věnuje se marketingu malých a středních firem.Firmám pomáhá jako externí marketingový manažer. O jejich marketing pečuje od A do Z, nebo se stará o jednotlivé projekty. Její specializací je propojení marketingu s obchodem a efektivní komunikace. Více informací na www.luciehrusova.cz nebo https://www.linkedin.com/in/luciehrusova/.