JUDr. Karel Voldřich

JUDr. Karel Voldřich je odborníkem v oblasti školského práva. V rámci své advokátní kanceláře AK Voldřich&Nekvasilová poskytuje stovkám mateřských a základních škol právní servis a poradenství.

Další autoři

Ing. Hana Krejsová

Zabývá se chemickou legislativou, zákonem o chemických látkách a souvisejícími předpisy, klasifikací látek a přípravků, bezpečnostními listy. Intenzivně se věnuje nařízení REACH, biocidům a připravovanému předpisu GHS.Vystudovala VŠCHT v Pardubicích obor fyzikální a analytická chemie.Více než 20 let pracovala ve Výzkumném ústavu organických syntéz a.s. v Pardubicích. Věnovala se chemické informatice, tj rešeršemi a vyhledáváním informací o chemických látkách hlavně v oblasti toxicity a účinků na životní prostředí. 

doc. Ing. Vlasta Svatá, CSc.

Ing. Michaela Beranová, Ph.D.

Michaela Beranová přednáší na VUT v Brně a Mendelově univerzitě v Brně a současně jako hostující lektor na univerzitách v rámci celé Evropy a v Ruské federaci.Od roku 2007 působí ve společnosti Brno Business Center, spol. s r.o., která se orientuje na komplexní ekonomické poradenství.

MUDr. Zdeňka Jágrová

Zdeňka Jágrová je ředitelka protiepidemiologického odboru pověřená zastupováním ředitele Hygienické stanice hlavního města Prahy.

Mgr. Jan Schwaller

Jan Schwaller vystudoval Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy obor historie – archivnictví a pomocné vědy historické.Působil nejprve jako dokumentátor ve Východočeském muzeu Pardubice, posléze pracoval jako odborný asistent v Archivu Národního muzea a v současnosti je vedoucím oddělení fondů městských podniků, institucí a fyzických osob Archivu hlavního města Prahy. Věnuje se předarchivní péči a spisové službě organizací zřizovaných hl. městem nebo městskými částmi. Na téma archivnictví a spisové služby publikuje a přednáší.

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.