Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.

Lektorka je právnička Kanceláře veřejného ochránce práv, soustředí se na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy, publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva, věnuje se vzdělávání pedagogů a ředitelů škol.

Další autoři

JUDr. Antonín Kottnauer

PaedDr. Věra Jakoubková

Ing. Štěpána Těžká

Štěpána Těžká absolvovala magisterský program Mezinárodní studia na VŠE (vedlejší specializace Regionální studia a Evropská unie) a je projektovou manažerkou v Evropské rozvojové agentuře, s.r.o.Má na starosti především management mezinárodních dotačních projektů v rámci programu Erasmus+ a zprostředkování projektů mezinárodní spolupráce klientům z veřejné i soukromé sféry.

Ing. Petr Symanek

Petr Symanek vystudoval Vysokou školu dopravní v Žilině.Po ukončení studia pracoval krátce v OKD a poté nastoupil k celní správě České republiky. Zkušenosti získané na pohraničních i vnitrozemských celních úřadech poté zúročil během svého více než šestnáctiletém působení ve společnostech tzv. „velké poradenské čtyřky“. Nyní pracuje ve své vlastní společnosti s názvem Celní poradenství s.r.o. Jeho specializací jsou kromě celní problematiky rovněž spotřební a ekologické daně. Svým klientům ze sféry výrobních, distribučních a logistických společností asistoval při prověrkách a nastavení systému dovozu a vývozu zboží, při projednávání povolení celních režimů a zjednodušených postupů a při úspěšných projektech zaměřených na vrácení cla. Společnostem, které se setkávají se spotřebními daněmi, pomáhal především řešit složité problémy vyplývající z nejednoznačné interpretace předpisů a eliminovat tak rizika, která jsou v této oblasti obzvlášť závažná.

Ondřej Koting

Ondřej Koting působí od roku 2009 na právním oddělení společnosti DC GROUP.Má rozsáhlé zkušenosti ve vymáhání pohledávek prostřednictvím soudního i rozhodčího řízení, řešení cestou exekuční a formou insolvenčního řízení.

Ing. Štěpán Chalupa

Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.