Mgr. Jitka Křížková, MBA
Jitka Křížková je školní inspektorka České školní inspekce Plzeňského inspektorátu.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Mojmír Florian
Mojmír Florian po absolvování Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze působil v advokacii, poté téměř deset let v různých funkcích na Úřadu městské části Praha 2, kde se mj. zabýval zadáváním veřejných zakázek z pohledu zadavatelské praxe. Od roku 2012 pracuje na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, počínaje rokem 2014 jako ředitel Odboru veřejných zakázek II, jehož hlavní agendou je vedení správních řízení ve věci přezkoumání úkonů zadavatelů podle zákona o zadávání veřejných zakázek.
Jarmila Zahornadská, Ph.D.
Jarmila Zahorandská, zkušená lektorka v jednotlivých oblastech životního prostředí, včetně zavádění manažerských environmentálních systémů, působí jako odborný poradce při zabezpečení souladu podniků s legislativními požadavky.Jako osoba odborně způsobilá pro nakládání s chemickými látkami a přípravky, vodohospodář a odpadový hospodář prakticky vede podniky při plnění legislativních požadavků a odborně je zastupuje při jednání s kontrolními orgány a státní správou.
Mgr. Karel Nejtek
Karel Nejtek je partnerem advokátní kanceláře GT Legal, advokátní kancelář, s.r.o. Od absolvování Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze působí v advokacii, nejprve jakožto advokátní koncipient, později trvale spolupracující advokát v přední advokátní kanceláři v Praze. Následně jakožto samostatný advokát spolupracoval s poradenskými společnostmi náležejícími do nadnárodní sítě. Ve své praxi zaměřuje zejména na právo obchodních společností, obecné smluvní právo, bankovní a finanční právo, fúze a akvizice a dále nemovitostní právo.
Ing. Petr Tomeš
Daňový poradce Ing.Petr Tomeš působí na pozici Associate Partner ve společnosti Rödl & Partner.
Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.
Ing. Ilona Součková
Ilona Součková je vedoucí oddělení metodiky a výkonu daně z příjmů právnických osob MF ČR.Ilona Součková pracuje v daňové oblasti 30 let, ve vedoucích funkcích 20 let. Podílí se na přípravě a zpracování návrhů zákonů a dalších právních předpisů v oblasti daně z příjmů právnických osob ve spolupráci s příslušným legislativním odborem, metodicky řídí a koordinuje výměnu informací mezi daňovou správou a dalšími orgány státní správy.