Mgr. Petr Pantlík
Ing. Petr Pantlík pracuje na oblastním inspektorátu práce pro Středočeský kraj.
Je pověřený zastupováním vedoucího oddělení inspekce II. – VTZ a stavebnictví.
Další autoři
Ing. Petr Ort, Ph.D.
Petr Ort pracuje jako výkonný ředitel znaleckého ústavu American Appraisal, s.r.o.Má také bohaté zkušenosti jako vedoucí sekce znalectví certifikačního orgánu 3022 a vedoucí autor cenové mapy České republiky. Je autorem více než dvaceti monografií, problematikou nemovitostí se zabývá více než dvacet let. Profesní zkušenosti načerpal v American Appraisal, ltd., USA, největší světové společnosti pro oceňování nemovitostí, ale i v Komerční bance. Od roku 1994 vyučuje oceňování majetku na vysoké škole.
Ing. Aleš Mandák, ALog.
Poradce v oblasti logistiky, nákupu, plánování, výroby a LEAN, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie. Věnuje se projektovému řízení a reportingu v mezinárodních společnostech. V Logistické akademii zajišťuje procesy a problematiku především LEAN procesů a Supply Chain: SCM, nákup, výroba, plánování, skladování, LEAN procesy, APS, WMS, mapování procesů a toků a další.
Mgr. Jana Valová
Jana Valová je vedoucí pražského zastoupení společnosti CYRRUS ADVISORY, a.s., specializující se na zprostředkování dotací a dotační poradenství.Zároveň je provozovatelem největšího portálu o dotacích www.dotacni.info a vydavatelem Dotačních novin. Ve firmě působí od jejího založení. Dnes se vedle manažerské práce věnuje zejména Operačnímu programu Životní prostředí. Ze své praxe ví, jaká úskalí na žadatele v dotačním světě číhají a jak se jim vyvarovat.
Dlouhodobě spolupracuje například s městy Blansko, Kunovice, Mikulčice, Žarošice, Rájec- Jestřebí , Doudleby nad Orlicí a dalšími. Mezi její referenční projekty patří také například rekonstrukce chlazení ve společnosti Madeta a.s. nebo ekologizace provozu společnosti Prádelna Kyselý a.s. za více než 120 mil. Kč.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.