Pavel Vraný
Pavel Vraný je vedoucím advokátem advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners.
Specializuje se na oblast korporátního práva, fúzí a akvizic a prodejů společností, na bankovnictví, finance a kapitálové trhy a dále také na různé komplexní projekty v oblasti nemovitostí a stavebního práva. V advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners se dále specializuje na poskytování komplexních právních služeb pro privátní klientelu.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Marek Velas
Mgr. Marek Velas je koučem v oblasti řízení lidských zdrojů a obchodu.Vystudoval andragogiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Má mnohaletou manažerskou praxi v personalistice a v oblasti kariérového poradenství, a to jak ve veřejném, tak i v soukromém sektoru. Věnuje se publikační činnosti v oboru personalistiky a přednáší na VŠ. V současnosti se věnuje projektu edufactory.cz a HRvzory.cz.
Mgr. Radek Roušar
Mgr. Radek Roušar je prezidentem Elektrotechnického svazu českého, z.s. a také je členem představenstva a předseda Sekce pro VTZ HK ČR
Robert Havránek
Robert Havránek působí jako produktový manažer ve společnosti Microsoft, kde má na starosti aplikační platformu, konkrétně produkty SQL Server a Windows Azure platformu.V předchozích letech působil v Microsoftu v oblasti rozvoje partnerů a partnerských programů a mimo Microsoft na různých pozicích v marketingu a managementu.
Mgr. Ingrid Drozdíková
Ingrid Drozdíková vyštudovala odbor organická chémia na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.
Po šiestich rokoch praxe vo vedeckom odbore, aj ako vysokoškolský učiteľ, odišla v roku 2000 pracovať do médií. Počas viac ako desaťročnej praxe v printových médiách získala skúsenosti ako editor, publikovala články z oblasti tvorby legislatívy, politiky, hospodárstva, zdravotníctva, životného prostredia či pôdohospodárstva.
Od roku 2010 pôsobí ako editorka publikácie Osobná zodpovednosť a riziká štatutárnych zástupcov. Mgr. Ingrid Drozdíková s autormi tak poskytuje nepretržitý kvalitný aktualizačný servis, vďaka ktorému si multimediálna publikácia udržuje stále svoju vysokú úžitkovú hodnotu.