Logo AIVD
Seminář

Seminář: TOTAL QUALITY MANAGEMENT

Znalostí a zavedením systému TQM snížíte náklady ve vaší firmě a zvýšíte svoji konkurenceschopnost

Termín: 29. 1. 2009

V současném ekonomickém období je mimořádně důležité přemýšlet nad Kvalitou vašeho podnikání, zásadním faktorem konkurenceschopnosti. Víte, co Kvalita v podnikání znamená? Víte, kolik Kvalita stojí? A víte, jaká je cena, kterou vaše firma platí za Nekvalitu?

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Total Quality Management (TQM) je manažerská filozofie, jejímž cílem je řídit všechny složky společnosti hospodárně a efektivně tak, aby dodávaly zboží a služby v kvalitě uspokojující zákazníka ve správném čase a za správnou cenu, a přispívaly tak k dosažení účelu podnikání. Na systému TQM se nezbytně podílejí všechny osoby ve všech odděleních, na všech úrovních podnikové hierarchie a to na principu každodennosti.

    Na semináři si osvojíte způsoby jak uspokojovat potřeby a očekávání zákazníků, jak posuzovat náklady na dosažení kvality, jak dělat vše správně hned napoprvé. Tedy jak spíše kvalitu projektovat, než kontrolovat, a v neposlední řadě, jak dosahovat trvalého zlepšování při řízení firemních procesů.

    Komu je seminář určen:

    Vedoucím manažerům, členům vrcholového vedení firem a statutárním zástupcům, analytikům a technikům. Svou univerzálností je vhodný jak pro velké společnosti, tak i pro malé a střední podnikatele. Některé z konceptů kvality lze využít i ve veřejné sféře a neziskovém sektoru.

    Podmínky účasti:

    Účastnický poplatek je nutné uhradit před konáním semináře. Účastník může zrušit účast nejpozději 7 dnů před zahájením semináře, storno poplatek činí 50 % z ceny účastnického poplatku. Při pozdějším odhlášení nebo neúčasti celá částka propadá, proto za sebe včas delegujte náhradního účastníka. Při nízkém počtu zájemců se seminář neuskuteční. V takovém případě bude účastnický poplatek navrácen v plné výši. Účastník odesláním přihlášky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami účasti.

    Program semináře:

     

    Úvod

    • Vývoj konceptu Kvality: od kontroly, přes regulaci až ke skutečnému řízení Kvality
    • Autoři teorie Kvality: Deming, Crosby, Taguchi, Möller a další
    • Základní principy Kvality – výrobek, služba, firma

     

    Externí zákonné a normativní prostředí kvality

    • Vztah Kvality k ochraně spotřebitele: ČI, BEUC, Zákon č. 634 / 1992 Sb., CE, PECA, ČSN, CzechMade, BIO, KLASA, Deming Prize, Malcolm Baldbridge National Quality Award, EFQM Prize
    • Řízení Kvality z hlediska norem: ISO 9000, ISO 14000, OHSAS 18001

     

    Interní zavedení principů TQM

    • Nástroje a metody řízení Kvality:
      • PDCA
      • vývojový diagram
      • Parettův diagram
      • diagram příčin a následků
      • bodový diagram
      • histogram
      • rozhodovací diagram
      • síťový diagram (PERT-CPM)
      • House of Quality
      • PokaYoke
      • benchmarking
    • Souvislost mezi Total Quality Management a Just-in-Time
    • Využití TQM v marketingu firmy

    Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

    Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací. Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.