Logo AIVD
Seminář

Seminář: Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy

Jak lépe prodávat? Čím se liší úspěšní obchodníci od neúspěšných?

Termín: 15. 7. 2009

Řekněme, že vyrábíte zajímavý produkt nebo poskytujete užitečnou službu. To ale nestačí! Klíčové je ovládat prodejní techniky, kterými zaujmete zákazníka. Přijďte na seminář, kde nahlédnete do rozhodovacích procesů klienta a budete analyzovat vše, co zákazníka motivuje ke koupi.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    V dnešním tržním hospodářství je naprosto nezbytné využívat vrozených a získaných předpokladů obchodníka pro volbu přirozeného prodejního stylu, který respektuje skutečné potřeby a zájmy klienta. Na obchodníka jsou kladeny obrovské nároky v různých fázích prodejního cyklu. Proto je nezbytné, aby si obchodníci osvojili prodejní dovednosti a dokázali vycházet vstříc potřebám klientů s vědomím, že efektivita jejich práce se měří neúprosně v rovině prodejních výsledků.  

    Po obchodníkovi firmy požadují, aby disponoval nejen analytickými schopnostmi, ale aby dokázal intuitivně a s citem „načítat“ atmosféru při jednání, tendence a nastavení klientů, stejně jako jejich skutečné záměry a cíle.

    Jako firma proto potřebujete takové obchodníky, kteří jsou vybaveni těmito dovednostmi, dokáží účinně vést prodejní jednání, uzavírat obchody a umožňují tím sobě i celé firmě dlouhodobý růst.

    Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.

    Komu je seminář určen:

    Seminář je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům a prodejním týmům, kterým není lhostejný výkon firmy a vytváření optimální souhry prodejce – klient, která vede k dlouhodobému posilování konkurenceschopnosti firmy na trhu.

    Podmínky účasti:

    Jsou k vaší dispozici zde.

    Program: 


    ·   Jaká je optimální struktura obchodního jednání

    ·   Příprava na jednání

    ·   Vedení a příprava rozhovoru

    ·   Na co si dát pozor u neverbální komunikace

    ·   Kterých dalších chyb v komunikaci je zapotřebí se vyvarovat

    ·   Jaké vlastnosti našich produktů nás odlišují od konkurence

    ·   Jaký užitek mohou mému klientovi přinést vlastnosti mého produktu

    ·   Motivace ke koupi

    ·   6 pravidel argumentace

    ·   Co s námitkami?

    ·   Jakým signálem je pro mě námitka?

    ·   Jaký může mít zákazník důvod, že klade námitky?

    ·   Jak bych měl reagovat na námitku?

    ·   Tipy jak a kdy prezentovat cenu

    ·   Další tipy a triky

    ·   9 signálů k uzavření obchodního jednání

    ·   6 technik pro usnadnění závěrečné fáze jednání

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.