Logo AIVD
Seminář

Seminář: MANAŽER A JEHO NÁSTROJE K MOTIVACI TÝMU

Jak rozpohybovat tým k vyššímu výkonu

Termín: 17. 3. 2009

Fungující pracovní tým – jeho vedení, motivace, souhra a výkon – představuje pro každou organizaci základní předpoklad pro dosahování stanovených cílů. Jistě se ptáte sami sebe, do jaké míry jste i Vy úspěšnými manažery. Existují vyzkoušené nebo nové metody, kterými lze Váš tým rozpohybovat k vyššímu výkonu?

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Ve vysoce konkurenčním prostředí, kde úspěšnost organizací je měřena jejich výkonem, je naprosto nezbytné pracovat v týmech. K tomu je zapotřebí využít vrozených a získaných dovedností jednotlivých zaměstnanců. Klíčem pro manažery je schopnost osvojit si takové metody řízení, aby tým byl dlouhodobě výkonný, efektivní a přitom jednotliví členové týmu vnímali společné cíle, využívali synergicky svých předností a překonávali vlastní slabiny.  

    Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.

    Komu je seminář určen:

    Seminář je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, HR manažerům a zároveň manažerům organizací
    veřejného i neziskového sektoru, kteří jsou přímo zodpovědni svým nadřízeným nebo majiteli za
    vytvoření optimální souhry v rámci týmu, který sami vedou.

    Podmínky účasti:

    Účastnický poplatek je nutné uhradit před konáním semináře. Účastník může zrušit účast nejpozději 7 dnů před zahájením semináře, storno poplatek činí 50 % z ceny účastnického poplatku. Při pozdějším odhlášení nebo neúčasti celá částka propadá, proto za sebe včas delegujte náhradního účastníka. Při nízkém počtu zájemců se seminář neuskuteční. V takovém případě bude účastnický poplatek navrácen v plné výši. Účastník odesláním přihlášky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami účasti.

    Témata praktického celodenního semináře:

     

    •Různé styly leadershipu – jejich výhody a nevýhody

    •Různé styly vedení pro odlišné obory činností

    •Volba a kultivace vlastního stylu řízení

    •Očekávání zaměstnanců – členů týmu

    •Typologie – „načtení“ a rozpoznání vloh a slabin členů týmu

    •Druhy motivace – selektivní přístup pro různé osobnostní typy

    •Umění delegovat

    •Přebírání zodpovědnosti podřízenými

    •Odstraňování bloků v komunikaci

    •Řešení konfliktních situací – umění vyjednávat

    •Plánování, vyhodnocování, odměňování, propouštění

    •Jak se vyrovnat s bariérami věkových rozdílů a různosti přístupů podle pohlaví

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.