Logo AIVD
Seminář

Seminář: Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy (2)

Jak lépe prodávat?

Termín: 6. 10. 2009

Řekněme, že vyrábíte zajímavý produkt nebo poskytujete užitečnou službu. To ale nestačí! Klíčové je ovládat prodejní techniky, kterými zaujmete zákazníka.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře: 

V dnešním tržním hospodářství je naprosto nezbytné využívat vrozených a získaných předpokladů obchodníka pro volbu přirozeného prodejního stylu, který respektuje skutečné potřeby a zájmy klienta. Na obchodníka jsou kladeny obrovské nároky v různých fázích prodejního cyklu. Proto je nezbytné, aby si obchodníci osvojili prodejní dovednosti a dokázali vycházet vstříc potřebám klientů s vědomím, že

efektivita jejich práce se měří neúprosně v rovině prodejních výsledků. Po obchodníkovi firmy požadují, aby disponoval nejen analytickými schopnostmi, ale aby dokázal intuitivně a s citem „načítat“ atmosféru při jednání, tendence a nastavení klientů, stejně jako jejich skutečné záměry a cíle. Jako firma proto potřebujete takové obchodníky, kteří jsou vybaveni těmito dovednostmi, dokáží účinně vést prodejní

jednání, uzavírat obchody a umožňují tím sobě i celé firmě dlouhodobý růst. 

Komu je seminář určen: 

Seminář „Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy“ je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům a prodejním týmům, kterým není lhostejný výkon firmy a vytváření optimální souhry prodejce – klient, která vede k dlouhodobému posilování konkurenceschopnosti firmy na trhu.

Podmínky účasti:

Jsou k vaší dispozici zde

Program:

• Jaká je optimální struktura obchodního jednání
• Příprava na jednání
• Vedení a příprava rozhovoru
• Na co si dát pozor u neverbální komunikace
• Kterých dalších chyb v komunikaci je zapotřebí se vyvarovat
• Jaké vlastnosti našich produktů nás odlišují od konkurence
• Jaký užitek mohou mému klientovi přinést vlastnosti mého produktu
• Motivace ke koupi
• 6 pravidel argumentace
• Co s námitkami?
• Jakým signálem je pro mě námitka?
• Jaký může mít zákazník důvod, že klade námitky?
• Jak bych měl reagovat na námitku?
• Tipy jak a kdy prezentovat cenu
• Další tipy a triky
• 9 signálů k uzavření obchodního jednání
• 6 technik pro usnadnění závěrečné fáze jednání

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.