Cíl semináře:
Elektronická komunikace různého druhu je už dnes samozřejmostí. Jednou z jejích základních kamenů je elektronický podpis, který byl zaveden do praxe zákonem č. 227/2000 Sb. a pozdější novelou č. 226/2002 Sb. Mnozí zaměstnanci firem denně využívají elektronický podpis pro komunikaci s bankami. Zaměstnanci státní správy a samosprávy jsou často zodpovědní za elektronickou komunikaci úřadů s občany, kde je elektronický podpis základem.
Seminář „ELEKTRONICKÝ PODPIS“seznámí posluchače s principem elektronického podpisu, potřebnými technologiemi, organizačními a právními aspekty. Účastníci se dozví, jak správně a bezpečně využívat elektronickou komunikaci a elektronický podpis, jak a kde žádat o certifikát, jak podepsat a zašifrovat e-mail, a řadu dalších praktických informací.
Komu je seminář určen:
Seminář „ELEKTRONICKÝ PODPIS“ je určen majitelům firem, manažerům, zaměstnancům finančních oddělení, účetním, IT specialistům, starostům a pracovníkům státní správy a samosprávy.
Podmínky účasti:
Jsou k vaší dispozici zde.