Logo AIVD
Seminář

Seminář: JAK SPRÁVNĚ ZADAT TISKOVOU ZAKÁZKU

Příprava podkladů pro grafické studio a tiskárnu

Termín: 22. 4. 2010
Lektor: Karel Kupka

Příprava a výroba firemního katalogu, informační brožury či propagačního materiálu se může stát noční můrou pro všechny zúčastněné. Grafické studio není spokojeno s formální kvalitou materiálů, které jim předáváte, Vy jste rozpačití z grafického návrhu, který máte schválit. Navíc stále váháte nad volbou papíru, nedokážete se rozhodnout, kolik kusů máte tisknout, nerozumíte, proč je tak veliký rozptyl cenových nabídek jednotlivých tiskáren.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Na konkrétním případu výroby brožury (vícestránkového propagačního materiálu, katalogu) Vám budeme demonstrovat jednotlivé fáze výroby tiskoviny – redakční přípravu, grafický návrh, předtiskovou přípravu i fázi tiskové (polygrafické) výroby. Cílem je představit jednotlivé fáze procesu s akcentem na činnosti, ve kterých Vy, jako zadavatel, hrajete podstatnou roli. Na příkladech Vám vysvětlíme základní pojmy oboru, jejichž znalost Vám pomůže k efektivnější komunikaci s grafickými studii a tiskárnami. Obsah semináře čerpá z každodenní praxe, upozorňuje na nejproblematičtější fáze procesu a zdůrazňuje opatření, kterými snížíte riziko pokažení tiskové zakázky. Součástí výkladu budou četné ukázky a v rámci diskuse budete mít, jako účastníci semináře, možnost položit otázky týkající se vašich konkrétních zakázek a zkušeností s nimi.

    Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.

    Komu je seminář určen:

    Seminář „Jak správně na Tiskové zakázky“ je určen obchodním a marketingovým manažerům, pracovníkům public relations a propagace, starostům, manažerům příspěvkových, rozpočtových a neziskových organizací a všem dalším, kteří mají na starosti tiskové zakázky. Problematika je shodná pro soukromý i veřejný sektor.

     

    Podmínky účasti:

    Jsou k vaší dispozici zde

    Program:

     

    ·     Redakční příprava brožury (katalogu, vícestránkového propagačního materiálu)

    o  Jak formálně správně připravit text pro předání ke grafickému zpracování

    o  Jak připravit fotky, ilustrace, loga; corporate identity

    o  Jak zadat brožuru ke grafickému zpracování (specifikace tiskoviny, kalkulace)

    ·     Nejběžnější grafické souborové formáty

    ·     Typografie – základní pojmy

    ·     Písma – členění, vhodné a nevhodné užití jednotlivých typů

    ·     Barvy – barevné systémy, složené, přímé barvy

    ·     Formáty, typy papíru

    ·     Grafický návrh, předtisková příprava brožury

    o  Posouzení grafického návrhu

    o  Nátisk, korektury, imprimatur

    ·     Brožura v tiskárně

    o  Zpracování tiskového pdf, archová montáž

    o  Tiskové technologie, povrchová úprava tiskovin

    o  Knihařské zpracování, typy vazeb

    ·     Velkoplošný tisk

    ·     Personalizace tiskovin

    ·     Jak snížit riziko pokažení zakázky

    Karel Kupka

    Karel Kupka je majitelem grafického studia a spolumajitelem nakladatelství, disponuje 15letou zkušeností v oboru, spolupracuje s řadou nakladatelství, firem, vysokých škol a dalších organizací při přípravě a tvorbě publikací i dalších typů tiskových materiálů, zabezpečuje poradenskou činnost. Je členem Unie grafického designu.