Cíl semináře:
Na konkrétním případu výroby brožury (vícestránkového propagačního materiálu, katalogu) Vám budeme demonstrovat jednotlivé fáze výroby tiskoviny – redakční přípravu, grafický návrh, předtiskovou přípravu i fázi tiskové (polygrafické) výroby. Cílem je představit jednotlivé fáze procesu s akcentem na činnosti, ve kterých Vy, jako zadavatel, hrajete podstatnou roli. Na příkladech Vám vysvětlíme základní pojmy oboru, jejichž znalost Vám pomůže k efektivnější komunikaci s grafickými studii a tiskárnami. Obsah semináře čerpá z každodenní praxe, upozorňuje na nejproblematičtější fáze procesu a zdůrazňuje opatření, kterými snížíte riziko pokažení tiskové zakázky. Součástí výkladu budou četné ukázky a v rámci diskuse budete mít, jako účastníci semináře, možnost položit otázky týkající se vašich konkrétních zakázek a zkušeností s nimi.
Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.
Komu je seminář určen:
Seminář „Jak správně na Tiskové zakázky“ je určen obchodním a marketingovým manažerům, pracovníkům public relations a propagace, starostům, manažerům příspěvkových, rozpočtových a neziskových organizací a všem dalším, kteří mají na starosti tiskové zakázky. Problematika je shodná pro soukromý i veřejný sektor.
Podmínky účasti:
Jsou k vaší dispozici zde.