Logo AIVD
Seminář

Seminář: Umění obchodního vyjednávání

NA KAŽDÉM SLOVU, KTERÉ ŘEKNETE, ZÁLEŽÍ

Termín: 5. 5. 2010

Jste obchodní zástupce či dokonce obchodní ředitel s týmem prodejců v gesci? Nebo naopak zodpovídáte za nákupy od dodavatelů? V obou případech chcete dosáhnout těch nejlepších obchodních výsledků.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Obchodní vyjednávání je složitá disciplína, kde správně volená slova použitá ve správný okamžik rozhodují o uzavření nebo neuzavření obchodu a zároveň o podmínkách, které obchod předem činí ziskovým nebo ztrátovým. Konkurenční tlak sílí a stále více prodejců, obchodních manažerů a zástupců požaduje zaškolení, jak vyvíjet efektivnější tlak na své zákazníky či dodavatele a dosáhnout tak při prodeji nebo nákupu lepších podmínek. Tento kurz byl vytvořen na základě dlouholetých zkušeností úspěšných vyjednavačů na celém světě. Pomocí jasných a přehledných tipů Vám poskytne pravidla, jejichž uplatněním se Vaše šance na obhájení Vašich obchodních podmínek výrazně zvýší.

    Na Vašich vlastních případech, které budou v průběhu semináře probírány, si osvojíte know-how pomáhající řadě profesionálních vyjednavačů připravit úspěšnou strategii pro případ rutinního, ale i náročného individuálního vyjednávání. Naučíte se, jak lépe obhájit hodnotu Vašeho produktu či služby, jak vyjednávat o ceně, ubránit ji a jak sjednat příznivé obchodní podmínky, které doprovázejí každou transakci.

    Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.

    Komu je seminář určen:

    Seminář je určen obchodním zástupcům, obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům, KAM, nákupčím a v neposlední řadě majitelům a všem dalším, kteří mají zájem na proškolení vlastních zaměstnanců za účelem zvýšení efektivity prodejního i nákupního úsilí firmy.  

    Podmínky účasti:

    Jsou k vaší dispozici zde

    Program:

     

    • Kdy končí prodej (jak dostat zákazníka za jednací stůl) a kdy začíná vyjednávání (množství, cena, termíny, podmínky)
    • Fáze vyjednávacího procesu
    • Volba vhodného stylu pro dosažení optimálního výsledku vyjednávání
    • Typologie protistrany, dokonalá příprava
    • Co to je dobrý začátek
    • Princip Win-Win
    • BATNA
    • Pět nepostradatelných pravidel vyjednávání
    • K čemu je komu, kdy a za jakých okolností  protihodnota
    • Jak chytře ustupovat, jak se vzdát něčeho, co má pro vás malou hodnotu, ačkoli si protistrana myslí opak
    • Nejčastější chyby a omyly vyjednavačů

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.