Logo AIVD
Seminář

Seminář: Prodejní techniky a dovednosti

Nejúčinnější techniky, jak proměnit možný zájem potenciálního klienta v reálnou objednávku

Termín: 19. 8. 2010

Vyrábí vaše firma zajímavý produkt nebo poskytujete užitečnou službu? To ale nestačí! Klíčové je ovládnout prodejní techniky, kterými zaujmete a přesvědčíte zákazníka. Přijďte na seminář, kde nahlédnete do rozhodovacích procesů klienta a budete analyzovat to, co zákazníka motivuje ke koupi, a vaše možnosti, jak za pomoci prodejních dovedností těchto motivací využít.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře: 

Neúspěšní obchodníci ovládají pouze detaily svého prodejního artiklu. Vítězní obchodníci rozumí především potřebám a psychologii svých zákazníků. Ke kterým patří Vaši prodejci?

Na obchodníka jsou kladeny obrovské nároky v různých fázích prodejního cyklu. Proto je nezbytné, aby si obchodníci osvojili a rozšířili klíčové prodejní dovednosti a dokázali vycházet vstříc potřebám klientů s vědomím, že efektivita jejich práce se měří neúprosně v rovině prodejních výsledků. K vrozeným předpokladům obchodníka je třeba připojit i znalostní část, která vychází z vyzkoušených prodejních technik ověřených praxí, ať jsou to například variantní způsoby prezentace ceny či inteligentní překonávání námitek.

Po obchodníkovi firmy právem požadují, aby disponoval nejen analytickými schopnostmi, ale aby dokázal intuitivně a s citem „načítat“ atmosféru při jednání, chápal příležitosti v jednání klientů tím, že porozumí jejich skutečným záměrům a cílům.  Jako firma proto potřebujete takové obchodníky, kteří jsou vybaveni těmito dovednostmi, dokáží účinně vést prodejní jednání a uzavírat obchody. A tím umožní sobě i celé vaší firmě dlouhodobý růst.    

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen: 

Seminář Prodejní techniky a dovednosti je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům, pracovníkům klientských center a prodejním týmům, tj. všem, kterým není lhostejný obchodní výkon firmy a zajímají se o metody, jak proměnit zájem potenciálního klienta v objednávku.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

 

  • Jaká je optimální struktura obchodního jednání
  • Příprava na jednání
  • Vedení a příprava rozhovoru
  • Na co si dát pozor u neverbální komunikace
  • Kterých dalších chyb v komunikaci je zapotřebí se vyvarovat
  • Jaké vlastnosti našich produktů nás odlišují od konkurence
  • Jaký užitek mohou mému klientovi přinést vlastnosti mého produktu
  • Motivace ke koupi a schopnost obchodníka jim porozumět
  • 6 pravidel argumentace
  • Co s námitkami?
  • Jakým signálem je pro mě námitka?
  • Jaký může mít zákazník důvod, že klade námitky?
  • Jak bych měl reagovat na námitku?
  • Velmi důležité tipy jak a kdy prezentovat cenu, jak ji učinit úměrnou hodnotě, případně jak ji učinit opticky nižší
  • 9 signálů k uzavření obchodního jednání
  • 6 technik pro usnadnění závěrečné fáze jednání
  • Další tipy a triky pro obchodníky prověřené praxí

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.