Cíl semináře:
Na rozdíl od finančního (daňového) účetnictví firmy, které poskytuje informace především externím uživatelům (státu, obchodním partnerům, věřitelům), zaměřuje se manažerské účetnictví na otázku rentability a efektivity podnikání firmy. Cílem manažerského účetnictví je jasně definovat a rozpoznat veškeré náklady, které vznikají v rámci firmy a s maximální přesností tyto náklady přiřadit jednotlivým procesům, útvarům nebo výrobkům.
Přicházíme k Vám s kurzem, který je zaměřen na eliminaci jedné z největších slabin mnoha firem v oblasti řízení nákladů. Touto slabinou je nedostatečná schopnost přiřadit vzniklé náklady dle místa jejich vzniku. Firmy se potýkají s enormně vysokými fixními i nepřímými náklady, u kterých jsou jen stěží schopny identifikovat odpovědnost za jejich vznik. Bez této identifikace ovšem nemohou správně navrhovat způsoby jejich snižování ani jinak optimalizovat finanční chod firmy.
Ty z Vás, kdo jste zodpovědni za finanční řízení firmy bude jistě zajímat i problematika stanovení vnitropodnikových / transferových cen, která stojí na pomezí manažerského a finančního účetnictví. Tato oblast je především důležitá pro firmy působící v rámci holdingů, konglomerátů, sdružení nebo pro firmy, které mají více dceřiných společností. Správné určení transferových cen má dopad nejen na efektivitu samotného podnikání, ale také pomáhá předcházet potenciálním problémům s finančními úřady, které se v poslední době na tuto oblast velmi zaměřují.
Kliněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář „Manažerské účetnictví a transferové ceny“ je určen finančním manažerům, pracovníkům interního auditu a dalším vedoucím pracovníkům ve firmách, včetně ředitelů ziskových a nákladových středisek.
Podmínky účasti:
Jsou k vaší dispozici zde.