Cíl semináře:
Proč potřebuji účinné Public relations? Mít kvalitní výrobek, nápaditý program, ušlechtilý záměr, přínosný projekt ještě neznamená, že se o nich veřejnost zahlcená podobnými informacemi dozví a projeví zájem. Je třeba zvolit efektivní formu komunikace. Náš seminář Vám nabídne návody, jak můžete získat média pro prezentaci vaší firmy, instituce, produktu nebo projektu.
Reklama nestačí, nutná je i vhodná mediální propagace. Jaké jsou její zákonitosti? Úspěšné oslovení médií závisí na více faktorech. „Prodává“ síla produktu, služby či projektu, vědomí vlastní ceny, správná volba adresáta, pečlivě připravené podklady, schopnost veřejně vystoupit. Jakou tedy zvolit formu? Čím novináře zaujmout? Jak je přesvědčit, aby dali přednost právě Vašim informacím? Kurz Vás mimo jiné naučí rozlišovat ve specifikách přístupu k médiím tištěným, audiovizuálním a elektronickým.
Specifickou přidanou hodnotou semináře pak budou prezentované simulace rozhovorů mezi specialistou public relations a novinářem tak, jak nám obě profese reprezenují obě lektorky, Magda Šebestová a Marta Bystrovová. Ukáží Vám, jakých chyb se vyvarovat ve vzájemném kontaktu s novináři a jak pracovat na image produktu, který promotujete, i na své vlastní.
Komu je seminář určen:
Seminář Public relations je určen PR manažerům, ředitelům odborů komunikace, zástupcům komerčních firem, měst a obcí, kulturních produkcí i charitativních organizací či nadací, tj. všem, kteří potřebují zlepšit svou mediální prezentaci a chtějí si osvojit zásady maximálně efektivní komunikace s velmi specifickým světem médií.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.