Cieľ seminára:
Základom úspechu firmy je schopnosť definovať svoje konkurenčné výhody na trhu, odhaľovať a rýchlo využívať nové príležitosti, ktoré trh ponúka, a prispôsobovať svoju stratégiu a firemný potenciál tomu, aby sa neustále zvyšovala masa aj miera zisku. Na to slúži dobre zostavený marketingový plán!
Marketingový plán je nástroj, ktorého prvoradým cieľom je vylepšiť výsledky firmy, a to prostredníctvom realizácie efektívnych marketingových aktivít. Na seminári sa naučíte analyzovať súčasný stav Vašej činnosti, Vašu konkurenciu a ďalšie vonkajšie faktory. Naučíte sa správne stanovovať firemné ciele a stratégie na ich dosiahnutie, pripravovať a riadiť konkrétne marketingové aktivity a definovať pre ne potrebné finančné a iné zdroje. Porozumiete spôsobom vyhodnocovania úspešnosti marketingových aktivít. Pochopíte, že marketingový plán je súčasťou strategického plánu celej Vašej organizácie a že v ňom hrá kľúčovú rolu.
Kliknite tu pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Stavba marketingového plánu je určený marketingovým a obchodným manažérom, členom vrcholového vedenia firiem. Svojou univerzálnosťou je vhodný tak pre veľké spoločnosti, ako aj pre malých a stredných podnikateľov. Pozývame aj zástupcov verejného sektora, pretože marketingové aktivity sa v určitom rozsahu citeľne dotýkajú aj ich činnosti.
Ďalšie informácie
Seminár vedie významný pedagóg pražskej Vysokej školy ekonomickej a autor študijných programov MBA na tému marketing. Prednáška je v češtine.
Účastník kurzu nadobudne CERTIFIKÁT o absolvovaní kurzu. V cene seminára sú zahrnuté pracovné materiály, 2x občerstvenie a teplý obed. Obchodné podmienky sú k vašej dispozícii tu.