Logo AIVD
Seminář

Seminář: SEO a Google Analytics k vašim službám

Pokračování úspěšného kurzu eMarketing, tentokrát specificky a do hloubky pro pokročilé.

Termín: 23. 9. 2010

SEO je pojem, se kterým se dnes setkal snad každý, kdo na internetu podniká. Kolem SEO existuje mnoho mýtů a my tuto roušku tajemství pro vás odhalíme. Představíme si rovněž nejznámější nástroj pro sledování statistik vašeho webu – Google Analytics. Umět správně vyhodnotit návratnost vlastních investic například do reklamních kampaní, by měla být jedna ze základních dovedností každého, kdo chce přes internet podnikat!

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Se stále rostoucím množstvím webových prezentací na internetu, je také mnohem těžší prosadit se ve velké konkurenci, která na internetu panuje. Jednou z možností, jak se na internetu zviditelnit, je právě zvládnutí SEO neboli Search Engine Optimization, tj. způsobu, jak stránky maximálně zpřístupnit vyhledávacím robotům a splněním jejich algorytmů se posunout co nejvýše ve fulltextovém neplaceném vyhledávání.

Cílem SEO je tak přivádět na vaši webovou prezentaci cílenou skupinu návštěvníků z přirozených výsledků fulltextového vyhledávaní za přijatelné náklady. SEO samozřejmě není jen o předních pozicích ve vyhledávačích, jak si někteří myslí, na úspěšnost SEO se musí nahlížet z více hledisek, které si představíme.

V měření úspěšnosti nejen SEO nám může pomoci Google Analytics. Tento nástroj webové analytiky dává registrovaným uživatelům zdarma možnost umístit si na své stránky měřící kód, který umožní sledovat pokročilé statistiky webu. Zajímáte se o to, přes která klíčová slova na Vaše stránky uživatele chodí či z kterých odkazujících stránek? To vše a mnohem více Vám poskytne právě Google Analytics. Ve více než 80 přehledech se dozvíte o návštěvnících vašich stránek téměř vše. Na semináři si rovněž ukážeme, jak správně data, která nám poskytuje Google Analytics, interpretovat a vyhodnocovat.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář SEO & Google Analytics je určen pro všechny, kteří chtějí zvýšit svou viditelnost na internetu a zároveň se naučit lépe pracovat se statistikami, které zdarma poskytuje Google Analytics. Seminář nejlépe využijí pracovníci obchodu a marketingu zodpovědní za on-line prodeje, webdesignéři a tvůrci webů a e-shopů, ale samozřejmě i majitelé menších firem či obchodní ředitelé, kteří chtějí získat maximum informací o potenciálu, který nabízí jejich firmám internet.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

 

SEO

  • Cíle SEO
  • Jak fungují fulltextové vyhledávače
  • On-page faktory
    • Analýza klíčových slov, nástroje pro analýzu
    • Kam klíčová slova rozmístit
    • Webový copywriting (textový obsah)
  • Off-page faktory
    • Co jsou zpětné odkazy
    • Page Rank, S-Rank
    • Jak budovat zpětné odkazy
  • Zakázané SEO metody (black-hat SEO)
  • Další zajímavé nástroje

 

Google Analytics

  • Co je Google Analytics?
  • Založení účtu a instalace na web
  • Nastavení účtu
    • Nastavení cílů a filtrů
    • eCommerce (sledování objednávek v e-shopu)
  • Jak v Google Analytics sledovat reklamní kampaně, emailling
  • Sledování odchozích odkazů
  • Zajímavé přehledy
  • Sestavování vlastních přehledů
  • Další nástroje pro sledování a vyhodnocovaní statistik

 

Diskuze

Bc. Radim Vašíček

Radim Vašíček pracuje na pozici SEO Product Managera ve firmě Poski.com. s.r.o. Už několik let se věnuje problematice SEO. Své zkušenosti získané optimalizací velkého množství webů, by rád předal dále.

Ing. Tomáš Posker

Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o. Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.