Cíl semináře:
Oddělení nákupu je bohužel stále v řadě organizací podceňováno. Někde dokonce vůbec neexistuje a jsou známé i odstrašující případy, kdy si vedení plete nákup a zásobování. Nákup je přitom jeden z nejvýznamnějších tvůrců zisku se všemi náklady i přínosy. Jeho optimalizací lze docílit řady pozitivních efektů.
V rámci kurzu budou diskutovány tři skupiny témat. Začneme rozdělením nákupu dle jeho funkcí – strategický nákup, operativní nákup a zásobování. Dalším tématem budou moderní nástroje používané v nákupu. Nemáme na mysli software, ale skutečné elektronické nástroje jako jsou firemní databáze či nákupní internetové aukce a způsoby jejich využití v praxi. Třetí část vyplní téma outsourcing nákupních výběrových řízení včetně přínosů i rizik, která tato činnost s sebou nese.
Komu je seminář určen:
Seminář je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.
Podmínky účasti:
Jsou k vaší dispozici zde.