Logo AIVD
Seminář

Seminář: OPTIMALIZACE NÁKUPU V ORGANIZACÍCH (2)

Efektivní procurement jako zdroj významných úspor a spolutvůrce zisku

Termín: 16. 6. 2010

Pojmy jako Nákup, Centrální nákup či Centralizace nákupu, Nákupní elektronické aukce či Outsourcing nákupu jsou dnes frekventované ve všech organizacích, které hledají možné úspory ve vyšší efektivitě nákupních činností. Jejich přesné významy jsou ale chápány různě. Správné nastavení firemního nákupu je složitou aktivitou, která v sobě obsahuje řadu veličin.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře: 

Oddělení nákupu je bohužel stále v řadě organizací podceňováno. Někde dokonce vůbec neexistuje a jsou známé i odstrašující případy, kdy si vedení plete nákup a zásobování. Nákup je přitom jeden z nejvýznamnějších tvůrců zisku se všemi náklady i přínosy. Jeho optimalizací lze docílit řady pozitivních efektů.

V rámci kurzu budou diskutovány tři skupiny témat. Začneme rozdělením nákupu dle jeho funkcí – strategický nákup, operativní nákup a zásobování. Dalším tématem budou moderní nástroje používané v nákupu. Nemáme na mysli software, ale skutečné elektronické nástroje jako jsou firemní databáze či nákupní internetové aukce a způsoby jejich využití v praxi. Třetí část vyplní téma outsourcing nákupních výběrových řízení včetně přínosů i rizik, která tato činnost s sebou nese.

Komu je seminář určen:

Seminář je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.

Podmínky účasti:

Jsou k vaší dispozici zde

Program:

 

Rozdělení nákupu dle funkcí

  • Strategický nákup
  • Operativní nákup
  • Zásobování
  • Nákupní controlling

 

Moderní trendy nákupu

  • Externí databáze dodavatelů
  • Elektronické nákupní aukce

 

Outsourcing nákupu

  • Procesy
  • Lidé
  • Kapacity
  • Úspory
  • Know-how
  • Ukázky z praxe

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o. Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě KOMPASS Czech Republic, s.r.o. Posledních 10 let se věnuje službám pro nákup.