Logo AIVD
Seminář

Seminář: Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy (5)

Jak lépe prodávat? Čím se liší úspěšní obchodníci od neúspěšných?

Termín: 28. 7. 2011
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Vyrábíte zajímavý produkt nebo poskytujete užitečnou službu? To ale nestačí! Klíčové je ovládat prodejní techniky, kterými zaujmete zákazníka. Přijďte na seminář, kde nahlédnete do rozhodovacích procesů klienta a budete analyzovat vše, co zákazníka motivuje ke koupi. Společně se zaměříme na zvládnutí různých procesů, jejichž společným cílem je proměnit zájem klienta v objednávku.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    V dnešním tržním hospodářství je naprosto nezbytné využívat vrozených a získaných předpokladů obchodníka pro volbu přirozeného prodejního stylu, který respektuje skutečné potřeby a zájmy klienta. Na obchodníka jsou kladeny obrovské nároky v různých fázích prodejního cyklu. Proto je nutné, aby si obchodníci osvojili prodejní dovednosti a dokázali vycházet vstříc potřebám klientů s vědomím, že efektivita jejich práce se měří neúprosně v rovině prodejních výsledků.

    Firmy po obchodníkovi požadují, aby disponoval nejen analytickými schopnostmi, ale aby dokázal intuitivně a s citem „načítat“ atmosféru při jednání, tendence a nastavení klientů, stejně jako jejich skutečné záměry a cíle.

    Jako firma proto potřebujete takové obchodníky, kteří jsou vybaveni těmito dovednostmi, dokážou účinně vést prodejní jednání, uzavírat obchody, a umožňují tím sobě i celé firmě dlouhodobý růst.    

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen:

    Seminář Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům a prodejním týmům, kterým není lhostejný výkon firmy a vytváření optimální souhry prodejce – klient, která vede k dlouhodobému posilování konkurenceschopnosti firmy na trhu.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.    

     

    Program cdelodenního semináře (9:00 – 15:30)

     

        • Optimální struktura obchodního jednání
        • Příprava na jednání
        • Vedení a příprava rozhovoru
        • Na co si dát pozor u neverbální komunikace
        • Kterých dalších chyb v komunikaci je zapotřebí se vyvarovat
        • Jaké vlastnosti našich produktů nás odlišují od konkurence
        • Jaký užitek mohou mému klientovi přinést vlastnosti mého produktu
        • Motivace ke koupi
        • 6 pravidel argumentace
        • Co s námitkami?
        • Jakým signálem je pro mě námitka?
        • Jaký může mít zákazník důvod, když klade námitky?
        • Jak bych měl reagovat na námitku?
        • Tipy jak a kdy prezentovat cenu
        • Další tipy a triky
        • 9 signálů k uzavření obchodního jednání
        • 6 technik pro usnadnění závěrečné fáze jednání

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

    Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

    Akce se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

    Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

    Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Doprava:

    MHD:

    • tramvají č. 1, 5, 6 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

    Autem:

    • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů BVV (výstaviště)
    • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

    GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E