Cíl semináře:
Počet návštěvníků a analýza jejich chování na webové stránce, blogy, fóra, Facebook, iPhone, CMS systémy, internetové obchody, SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to vše proniká do slovníků manažerů soukromých firem. Pravděpodobně sledujete, jak se na internetu prezentuje Vaše konkurence a jak komunikuje s Vašimi potencionálními zákazníky. Pokud je vůbec možné představit si komunikaci se zákazníky bez těchto technologií dnes, už zítra to bude doslova nemyslitelné!
Schopnost najít, oslovit, zaujmout a přesvědčit svého zákazníka, ať už jde o spotřebitele, firmu, nebo občana, vyžaduje znalost vhodných internetových nástrojů a nastavení správné e-Marketingové strategie. Na semináři Vás seznámíme s tím, jak takovou strategii ideově navrhnout a technicky připravit. Zdůrazníme nástroje, jak efektivně cílit v prostředí internetu, získat zákazníky ke koupi a následně jak měřit výsledky použitých internetových nástrojů. V neposlední řadě Vás upozorníme na nejnovější trendy, které už dnes začínají ovlivňovat svět internetu.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář e-Marketing aneb Obchodování na internetu je určen především soukromým společnostem, které chtějí nacházet nové zákazníky na internetu.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.