Logo AIVD
Seminář

Seminár: Ako získať zákazníkov podľa ich preferencií

Segmentácia, ako overená metóda identifikácie zákazníckych skupín a ich preferencií

Termín: 28. 6. 2011
Lektor: Jan Novák

Schopnosť presne identifikovať a popísať existujúcich aj potencionálnych zákazníkov firmy je rozhodujúca pre prípravu správnych obchodných a marketingových stratégií. Naučte sa jednotlivé skupiny zákazníkov správne definovať a oslovovať, aby ste uspeli pri predajných a popredajných aktivitách, aj pri tvorbe vernostných programov.

190 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cieľ seminára:

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s pravidlami a spôsobmi segmentácie zákazníkov. Na názorných, praxou overených ukážkach získate prehľad o segmentačných modeloch (sociodemografické segmenty, segmenty podľa životného štýlu, podľa značkových a nákupných preferencií, firemní verzus koncoví užívatelia, atď.), ktoré sú základným kameňom pre rozhodovanie v oblasti vývoja nových výrobkov a služieb, marketingových aktivít, predajných a popredajných aktivít a vernostných programov.

Naučíte sa jednotlivé skupiny zákazníkov správne definovať a oslovovať.

Oboznámite sa a získate informácie o spôsobe monitorovania existujúcich zákazníckych skupín a riešiť odliv zákazníkov – „churn management“.

Seminár kladie dôraz na názorné ukážky praxe a interaktívny prístup účastníkov seminára.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Segmentácia zákazníkov je určený predovšetkým pracovníkom marketingových a PR oddelení, obchodných oddelení, oddelení vývoja produktov a služieb, oddeleniam starostlivosti o zákazníkov. Prínosom je aj pre manažérov všetkých úrovní riadenia a majiteľov firiem.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu

Program celodenného seminára (9:00-15:30)

 

  • Skutočne viete, kto je váš zákazník – úvod do problematiky
  • K čomu slúži zákaznícka segmentácia, prečo by sa ňou vaša firma mala zaoberať
  • Základné segmentačné modely
  • Aký segmentačný model zvoliť pre vašu firmu
  • Aké dáta máte o zákazníkoch dnes k dispozícii a ako s nimi pracovať
  • Akému segmentu zákazníkov je potrebné venovať najväčšiu pozornosť a prečo?
  • Predaj rovnakého výrobku či služby rôznym segmentom – alebo každý počuje na niečo iné….
  • Úloha CRM v práci so zákazníckymi segmentmi
  • Počúvanie
  • Naslúchanie zákazníkom – práca so spätnou väzbou

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.