Cíl semináře:
Facebook je atraktivním médiem, o kterém se dnes hodně diskutuje. Umožňuje založení a správu firemní stránky, komunikaci formálních i neformálních informací, získávání zpětné vazby, provozování soutěží, využívání aplikací, provádění PPC kampaní a používání dalších nástrojů. Zákazníky lze segmentovat dle sociodemografických údajů a jejich zájmů. Z aktivit zákazníků můžeme sledovat, co si myslí o našem produktu, o určitém tématu, jakou mají náladu.
Na semináři bude ukázáno, jaká jsou specifika Facebooku ve srovnání s jinými mediálními formáty. Proč je výhodné začlenit Facebook jako specifický kanál do komunikačního mixu a jak na to. Seminář je zaměřen na firmy, které se na zapojení do sociálních sítí teprve chystají, stejně jako na poskytnutí cenných rad pro společnosti, které již tuto otázku aktivně řeší.
Součástí semináře je představení konkrétních údajů o chování uživatelů na Facebooku, kolik času na něm tráví apod. Bude představeno doporučení, jak postupovat při tvorbě komunikační strategie pro oblast sociálních sítí. Budeme vám ilustrovat vhodné scénáře pro komunikaci na Facebooku včetně variant krizové komunikace.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář FACEBOOK a jeho marketingové využití je určen marketingovým a PR manažerům, tiskovým mluvčím, jednatelům a majitelům firem i neziskových organizací a obecně všem, kteří mají v kompetenci vnější komunikaci své společnosti nebo značky. Seminář je vhodný pro začátečníky i středně pokročilé.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.