Logo AIVD
Seminář

Seminár: Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia

Slovo predáva…

Termín: 17. 8. 2011
Lektor: Jan Novák

Jeden obrázok vraj vydá za tisíc slov. Ale prevažná väčšina reklamných prostriedkov a firemná komunikácia potrebuje k vyjadrení svojho posolstva slovo – hovorené, spievané, písané, tlačené. Tlačovú správu, obchodný list, predajný oznam, alebo marketingový text nie je možné odfotiť mobilom a poslať ako MMS. A pokiaľ pre Vás nepracuje profesionálny textár, budete musieť sadnúť za klávesnicu…., viete ako na to?

190 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cieľ seminára:

Neživíte sa písaním reklamných textov, ale napriek tomu musíte občas nejaký napísať? V tom prípade je dobré poznať aspoň základné pravidlá pre ich tvorbu.

Získajte „základnú výbavu“ textára, osvojte si rôzne postupy a triky pri písaní presvedčivých textov a posuňte svoje kreatívne hranice. Dobre napísaný, čitateľný, pútavý a informačne obsiahly text má s istotou predpoklady prinášať úspech, a pre tieto účely je copywriting nevyhnutný. V obchodnom svete majú kvalitné texty väčšiu šancu presvedčiť zákazníka k nákupu tovaru či objednania služby.

Cieľom seminára je pomôcť textárom – neprofesionálom s písaním takových textov – od firemných materiálov, cez texty inzerátov, katalógov, textov na web, až po tweety, či tlačové správy. Okrem iného sa dozviete, akým chybám a omylom sa máte vyvarovať.

Seminár je vedený interaktívnou formou s množstvom príkladov z praxe.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia je určený všetkým, ktorí pri svojej práci tvoria firemné texty. Predovšetkým teda pracovníkom marketingu a PR, obchodnýh oddelení a oddelení ľudských zdrojov.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)

 

  1. Textár / Copywriter – kto to je a čo robí
    1. Základná výbava textára
    2. Kde čerpá inšpiráciu pre dobrý text?
    3. Kto sa môže stať textárom / copywriterom? A ako?

 

  1. Pravidla písania reklamných textov
    1. Jazyk a štýl
    2. Rôzne médiá – rôzne pravidlá
    3. Ako začať?
    4. Pomenujte blázna bláznom

 

  1. Najčastejšie chyby pri písaní reklamných textov
    1. Menej je väčšinou viac
    2. Vtipy, rýmy a metafory
    3. Klišé

 

  1. SEO copywriting, web copywriting

 

5.   To NAJ z textárskej práce

    1. Obrázok verzus text – kedy slovo vyhráva
    2. Ukážky vybraných textov a kampaní

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.