Cíl semináře:
Konkurenční strategie je spíše filosofií a vizí společnosti než konkrétním nástrojem pro získání zákazníka a boj s konkurencí. V rámci semináře budou představeny „tvrdé“ techniky používané pro analýzu zákazníků a konkurence a následně techniky pro určení a implementaci vhodné strategie.
Dále poskytneme posluchačům hlubší pohled do nitra jejich zákazníků. Právě hlubší porozumění někdy i nevyřčených přání zákazníků je tou nejlepší zbraní používanou v konkurenčním boji.
Celý seminář se opírá o nespočet konkrétních případů z praxe, na kterých budou demonstrovány úspěšně, ale i neúspěšně zvolené konkurenční strategie. Strategií je zde přitom myšleno nejen vhodné zacílení na správné zákazníky, ale např. také zaměření na takové detaily, jakými jsou volba úspěšného jména produktů, vymezení se vůči konkurentům, cenová politika firmy, inovační strategie, reakce na kroky konkurence a mnohé další.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Konkurenční strategie – jak se vymezit proti konkurenci je primárně určen zástupcům komerční sféry bez ohledu na jejich odvětvovou orientaci. Seminář bude přínosem především pracovníkům marketingu, odbytu, ale i samotnému vedení, které celkovou podnikovou strategii schvaluje.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.