Bc. Martin Mikuš
Další autoři
Mgr. Adam Novák, Ph.D.
Adam Novák je samostatným advokátem, který se ve své advokátní praxi zaměřuje především na právo životního prostředí, svobodný přístup k informacím a stavební právo. V těchto oblastech také pravidelně publikuje. Adam Novák rovněž působí v rámci Ústavu státu a práva AV ČR a díky své dřívější činnosti na Právnické fakultě Univerzity Karlovy má bohaté zkušenosti s přednáškovou činností.Adam Novák je samostatným advokátem, který se ve své advokátní praxi zaměřuje především na právo životního prostředí, svobodný přístup k informacím a stavební právo. V těchto oblastech také pravidelně publikuje. Adam Novák rovněž působí v rámci Ústavu státu a práva AV ČR a díky své dřívější činnosti na Právnické fakultě Univerzity Karlovy má bohaté zkušenosti s přednáškovou činností.
Ing. David Pinka
David Pinka je poradce a specialista na řízení nákupu, logistiky a odběratelsko-dodavatelských vztahů.
Ľuboslav Lacko
Ľuboslav Lacko pracuje ve společnosti CSBC spol.Ľuboslav Lacko pracuje ve společnosti CSBC spol. s.r.o., jako systémový architekt. Je specialistou na IT, databázové technologie, bezpečnost a vývoj softwaru. Působí také jako publicista, školitel a konzultant. Je autorem několika IT knih a technologických sborníků. Už popáté získal ocenění Microsoft Most Valuable Professional.
Mgr. Hynek Veselý
Hynek Veselý je odborníkem na obecné nařízení EU neboli GDPR.Hynek Veselý má bohaté zkušenosti se školením firem i organizací a kromě otevřených seminářů vede rovněž vzdělávací kurzy pro pověřence pro ochranu osobních údajů. Pro svůj srozumitelný výklad a řadu praktických příkladů patří mezi naše nejlépe hodnocené lektory. Kromě ochrany osobních údajů se Hynek Veselý věnuje rovněž insolvenčnímu řízení a správě pohledávek. Spolupracuje také se společností DC Group s. r. o.
Vít Baloušek
Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře.
Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".