Ing. Aleš Sladký

Aleš Sladký je kouč a lektor v oblasti obchodu B2B. Má za sebou více než 25 let zkušeností na vedoucích obchodních pozicích, jako obchodní ředitel odpovídal za obrat ve výši 300 milionů Kč. V současnosti je stále aktivní v obchodním vedení firem.

Pomáhá firmám s optimalizací obchodních postupů, trénuje obchodní dovednosti pro začátečníky i pokročilé a koučuje majitele a manažery firem.

Další autoři

Robert Havránek

Robert Havránek působí jako produktový manažer ve společnosti Microsoft, kde má na starosti aplikační platformu, konkrétně produkty SQL Server a Windows Azure platformu.V předchozích letech působil v Microsoftu v oblasti rozvoje partnerů a partnerských programů a mimo Microsoft na různých pozicích v marketingu a managementu.

Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.

Lektorka je právnička Kanceláře veřejného ochránce práv, soustředí se na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy, publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva, věnuje se vzdělávání pedagogů a ředitelů škol.

Mgr. Bc. Štěpán Štarha

Štěpán Štarha je vedoucím advokátem advokátní kanceláře Havel & Partners.Je také spoluautorem soukromoprávní části metodiky Ministerstva vnitra a komentáře k zákonu o registru smluv. V rámci advokátní kanceláře se specializuje na oblast smluvního práva, práva duševního vlastnictví, práva informačních systémů a telekomunikací a na mezinárodní právo soukromé.  

Michaela Klesnarová

Michaela Klesnarová je obchodní a marketingová ředitelka společnosti Atalian CZ.V oblasti facility managementu má dlouhodobé zkušenosti. V minulosti také pracovala v Aramarku na pozici Sales Director a v DMC managementc consulting jako externí konzultant a lektor soft skills.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

Filip Horák