Ing. Dagmar Matějková

Dagmar Matějková se pohybuje v oblasti lidských zdrojů již od roku 2001. Doposud ve své kariéře vedla nadnárodní týmy a nastavovala HR strategie a procesy.

Ve své kariéře pracovala v různých globálních i mezinárodních společnostech. Kromě vypracovávání strategií se věnovala obvyklým každodenním činnostem, jako je rozvoj a vzdělávání zaměstnanců, průzkumy mezd, příprava rozpočtu, talentový management,  řízení výkonnosti, ale také ukončování pracovního poměru (spravedlivým a ne bolestivým způsobem) či nejasnosti a spory týkající se pracovně právní legislativy.

 

Další autoři

Mgr. Markéta Adámková

Je vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

Mgr. Katarína Fidriková

Aktuálně působí na pozici Legal Specialist v brněnském Mezinárodním centru klinického výzkumu (FNUSA-ICRC), ve kterém se věnuje zejména problematice vědy a výzkumu ve zdravotnictví.Dříve působila jako advokátka v advokátní kanceláři Vašíček a partneři, ve které se zaměřovala zejména na právní servis poskytovatelům zdravotních služeb (soukromoprávní a správněprávní aspekty), smluvní agendu obchodního práva a pracovní právo s důrazem na ochranu zaměstnavatele. Vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. 

PaedDr. Věra Jakoubková

Ing. arch. Ing. Vít Domkář, Ph.D.

Spoluzakladatel a jednatel společnosti Aveton, která díky vlastním unikátním patentům rychle roste a expanduje na nové trhy.Vývojem nových unikátních materiálů se společnost stala špičkou ve svém oboru.

Mgr. Jan Skoupý

PaedDr. Drahomíra Jucovičová

Drahomíra Jucovičová je absolventkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, speciální pedagožka a zkušená lektorka zabývající se problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Dlouhodobě se věnuje metodám práce s dětmi s ADHD. Je autorkou mnoha publikací zaměřených na vzdělávání dětí s ADHD, speciálních vzdělávacích pomůcek i pracovních materiálů pro děti předškolního věku. S dětmi se specifickými poruchami učení a s ADHD má bohaté zkušenosti nejen jako poradenský speciální pedagog, ale i jako učitelka a maminka dvou synů s ADHD a specifickými poruchami učení.