Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.
Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.
Další autoři
Ing. Petr Havlíček
Patří k nejlepším a nejznámějším výživovým specialistům v České republice. Je absolventem Vysoké školy zemědělské v Brně obor zootechnika se specializací na potravinářské technologie. S výživou začal krátce po absolutoriu vysoké školy. Nejprve jako odborný konzultant ve společnosti HC Compact a následně ve společnosti Energus. Od roku 2001 je externím konzultantem společnosti Nutrend.S šéfredaktorkou časopisu Dieta Petrou Lamschovou napsal 6 knih, např. Jídlo jako životní styl I. - III., Superjídelníček a další.
Bc. Radim Vašíček
Radim Vašíček pracuje na pozici SEO Product Managera ve firmě Poski.com.s.r.o. Už několik let se věnuje problematice SEO. Své zkušenosti získané optimalizací velkého množství webů, by rád předal dále.
Mgr. Petra Bielinová
Advokátka, která se dlouhodobě věnuje správnímu právu, zejména problematice související s širokou agendou územně samosprávných celků, právem na informace a veřejnými zakázkami.
Doc. Ing. Václav Kupilík, CSc.
Lektor je pedagogem na stavební fakultě 49 let, kde vyučuje Požární bezpečnost staveb a související projekty. Je soudním znalcem pro požární bezpečnost staveb a poruchy a rekonstrukce všech staveb, dále autorizovaným inženýrem pro pozemní stavby a požární bezpečnost staveb.Je členem prezidia Profesní komory požární ochrany (zaměření vzdělávání), členem autorizační komise ČKAIT pro specializaci požární bezpečnost staveb a předseda hodnotící komise pro certifikaci požární bezpečnosti u ČSJ.