Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.

Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Další autoři

Barbara Hrabalová

Přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media, Firemní obchod aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou marketingového výboru. Mystery shoppingu a řízení zákaznické zkušenosti se věnuje od roku 2006.

Mgr. Karel Matuška

Karel Matuška absolvoval studium oboru archivnictví na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.V roce 1996 nastoupil do tehdejšího 3. oddělení Státního oblastního archivu v Třeboni na pozici archivář – instruktor pro podnikové archivy. Od roku 2004 je vedoucím oddělení předarchivní péče a metodiky třeboňského oblastního archivu. Od roku 1997 se na území Jihočeského kraje pravidelně zabývá lektorskou činností v oblasti spisové služby. Od roku 2007 je externím spolupracovníkem Filozofické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích při výuce spisové služby a archivnictví.

Mgr. Lukáš Krejčí

Lukáš Krejčí nastoupil po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity do společnosti ŠKODA AUTO jako právník v oblasti řízení lidských zdrojů.Zde se od počátku zaměřoval na problematiku pracovního práva, a to především v oblastech vysílání zaměstnanců, manažerská personalistika, agenturní zaměstnávání a v neposlední řadě i problematika tarifních vztahů, a to na úrovni nadnárodní společnosti. V posledních několika letech vede tým, který má na starosti sociální dialog ve ŠKODA AUTO, tj. nejenom samotné kolektivní vyjednávání, ale mezinárodní spolupráci v této oblasti a dále společné personální projekty zaměstnavatele a odborů (Master Vendor koncept v oblasti agenturního zaměstnávání, nasazení časového konta u výrobních zaměstnanců, organizace práce v atypických směnných systémech apod.).

Ing. Petr Ort, Ph.D.

Petr Ort pracuje jako výkonný ředitel znaleckého ústavu American Appraisal, s.r.o.Má také bohaté zkušenosti jako vedoucí sekce znalectví certifikačního orgánu 3022 a vedoucí autor cenové mapy České republiky. Je autorem více než dvaceti monografií, problematikou nemovitostí se zabývá více než dvacet let. Profesní zkušenosti načerpal v American Appraisal, ltd., USA, největší světové společnosti pro oceňování nemovitostí, ale i v Komerční bance. Od roku 1994 vyučuje oceňování majetku na vysoké škole.

Ing. Robert Piffl

Robert Piffl vystudoval ČVUT FEL - katedru kybernetiky. Od roku 1992 se zabývá problematikou elektronických forem dokumentů v rámci jejich životních cyklů a s tím související technologickými a legislativními aspekty. V současné době na Ministerstvu vnitra působí v týmu připravujícím nové právní předpisy v oblasti archivnictví a spisové služby.

Ing. Dagmar Procházková

Ing. Dagmar Procházková je absolventkou VŠB - TUO, ekonomické fakulty. Praxi získala především ve státní správě, kde se věnovala dani z příjmů. Auditorka ve společnosti ABC AUDIT, s.r.o. v letech 2004 až 2024, působí jako lektorka v oblasti účetnictví podnikatelů a je spoluautorkou řady publikací v oblasti účetnictví a daní.