Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.

Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Další autoři

Peter Folk, MBA

Peter Folk je odborník v oblasti podnikových financií a manažérskeho účtovníctva.Titul MBA so zameraním na finančný manažment získal na City University of Seattle v Spojených štátoch amerických. Má 14 ročnú prax v oblasti poradenstva a financií z odvetvia profesionálnych služieb, informačných technológií, hotelierstva a cestovného ruchu a pôsobil na vedúcich pozíciách na lokálnej aj celoeurópskej úrovni. Pravidelne prednáša aj v programe MBA na Vysokej škole manažmentu na Slovensku a jej partnerských školách v zahraničí predmety so zameraním na účtovníctvo, financie a strategický manažment.

PhDr. Radomír Ševčík

Radomír Ševčík po absolvování oboru archivnictví na Filosofické fakultě Masarykovy univerzity působil v oblasti archivnictví a spisové služby.V současnosti je zástupcem ředitelky Moravského zemského archivu v Brně a vedoucím oddělení předarchivní péče, prezentace a ochrany archiválií. Působí především v oblasti předarchivní péče, spisové služby a  kontrolní činnosti, a to jak u původců veřejnoprávních, tak i soukromoprávních. Řadu let se zabývá lektorskou činností a je autorem odborných článků věnujících se problematice předarchivní péče a spisové služby.

PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D.

Kateřina Jančaříková působí jako odborná asistentka katedry biologie a environmentálních studií a vedoucí Centra environmentálního vzdělávání a výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.Je autorkou řady publikací.

Mgr. Jana Radilová

Jana Radilová vystudovala Právnickou fakultu Karlovy Univerzity v Praze.Po kratší pracovní zkušenosti na Ministerstvu práce a sociálních věci pracuje od roku 2002 v advokacii, praxi získávala v několika českých pražských advokátních kancelářích na pozici advokátního koncipienta. V letech 2006 až 2008 poskytovala právní konzultace na telefonické Lince právní pomoci Nadace Naše dítě. V roce 2006 složila advokátní zkoušku na České advokátní komoře a následně působila jako samostatná advokátka. Od roku 2009 pracuje v advokátní kanceláři Ružič & partneři jako právník senior. Věnuje se kromě občanského a obchodního práva právu pracovnímu, nesporným rozvodům, problematice oddlužení, veřejným zakázkám, tvorbě smluv "na míru". Zabývá se rovněž nemovitostním právem, spotřebitelskými soutěžemi, reklamním právem, licenčními smlouvami autorskoprávního charakteru, právní ochranou osobních údajů. Jménem advokátní kanceláře publikačně přispívá do titulů vydávaných Nakladatelstvím FORUM s.r.o.

Mgr. Denisa Klempířová

Mgr. Denisa Klempířová je metodik předarchivní péče Ministerstva vnitra.Odbornou správou dokumentů se zabývám téměř 10 let. V minulosti jsem působila, jako konzultant a metodik spisové služby jednoho z dodavatelů eSSL. Později jsem se rozhodla poznat problematiku také ze strany původce archiválií, a proto svou kariéru zaměřila více na veřejnoprávní sektor. Metodickou činnost jsem vykonávala např. v rámci Ministerstva průmyslu a obchodu, kde jsem se mimo jiné podílela na implementaci robustních agendových informačních systémů, jako Ošetřovné pro OSVČ či AIS MPO. Od listopadu 2023 jsem metodičkou předarchivní péče na Ministerstvu vnitra, kde se zaměřuji na výkon spisové služby u původců dokumentů, spolupracuji na tvorbě normativních právních aktů a dále se specializuji na Národní standard pro elektronické systémy spisové služby a problematiku týkající se atestací eSSL.

Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem, procesov a ľudí.Má 15 ročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plán personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí. Iveta Uhrová pôsobí od roku 2007 ako lektor a konzultant v spoločnosti, ktorej misiou je podporovať efektivitu a rozvoj firiem a ich zamestnancov. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. V roku 2007 úspešne absolvovala akreditovaný kurz Systemický manažment a koučovanie a získala osvedčenie kouča s celoštátnou platnosťou.