Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.
Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.
Další autoři
Mgr. Adam Zbiejczuk
Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.
Ing. Ivan Macháček
Ivan Macháček se věnuje ekonomickým otázkám národního hospodářství jednak v rámci činností u podnikatelských firem a jednak jako lektor na Univerzitě Palackého v Olomouci.Od roku 1993 je rovněž daňovým poradcem se zaměřením na daň z příjmů.
Dosud publikoval více než 1 100 odborných článků k daňové problematice, prezentovaných v renomovaných nakladatelstvích. Je rovněž autorem více než 15 publikací k daňové problematice.
Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.
Ing. Bc. Radka Loja
Lektorka působí ve dvou oblastech - psychologické poradenství, koučink, rozvoj osobnosti a finanční účetnictví, konsolidace.Je spoluautorkou knihy Konsolidovaná účetní závěrka podle českých předpisů v příkladech, která vyšla v prosinci 2016, a spoluautorkou knihy Praktický manuál na použití hlavy, která vyjde v dubnu 2017. Vede přednášky na tato témata: konsolidace podle českých předpisů a IFRS, stress management, jak více využívat mozek, mindfulness, relaxační techniky, pozitivní a vizuální myšlení a další. Pracovala v auditorských firmách PricewaterhouseCoopers a Arthur Andersen (Ernst & Young). V období 2003–2016 byla statutární auditorkou, získala titul FCCA. Původně vystudovala ČVUT – fakultu elektrotechnickou. Později také jednooborovou psychologii na FF UPOL. Další informace naleznete na webu www.radkaloja.cz.
Ing. Pavlína Žďárková
Vystudovala VŠCHT Praha (obor chemie a analýza potravin). V současné době pořádá kurzy a přednášky s tématikou výživy dětí. Pracovala jako specialista na výživu projektu Cepík (vhodné stravování v mateřských školách) a jako výživový specialista firmy Medicon, kde také psala odborné články s tématikou výživy.Věnuje se individuálnímu výživovému poradenství. Konkrétně pořádá kurzy ve školách pro učitele, žáky – Jak děti naučit vhodnému stravování
Ing. Lenka Kruntorádová, MBA
Auditorka, daňová poradkyně, odborná lektorka a soudní znalkyně oboru účetnictví, která má v oblasti daní a účetnictví 25 let zkušenosti. Od roku 2000 vede prezenční kurzy daní, účetnictví a mezd. Odbornému školení se věnuje více jak 12 let. Je držitelkou absolventského titulu z Vysoké školy ekonomické, kde vystudovala Fakultu informatiky a statistiky.
V roce 1996 získala Dekret auditora, následovně Osvědčení daňového poradce (1997) a poté Osvědčení znalce oboru ekonomie-odvětví účetní evidence (2001). Daněmi a účetnictvím se zabývá celou svou profesní dráhu. Pracuje jako jednatelka společnosti KLM Group SE a taktéž je členkou Komory daňových poradců a Komory auditorů. Účastníkům internetových seminářů může tedy předat jak své bohaté teoretické, tak i praktické zkušenosti.