Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.

Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Další autoři

Mgr. Edita Hrdinová Keprtová

Edita Hrdinová Keprtová vystudovala na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci obor český jazyk a hudební výchova. Následně tamtéž vystudovala speciální pedagogiku. Nyní působí v Pedagogicko-psychologické poradně a speciálně pedagogickém centru Ústí nad Orlicí jako speciální pedagog a metodik prevence. V poradenské praxi se zabývá výukovými obtížemi, realizuje individuální i skupinové reedukační programy pro děti a podílí se na realizaci programů primární prevence ve školách. Je lektorkou metody MIU (dříve FIE). Dále pracuje jako pedagožka v základní umělecké škole. V této praxi se zaměřuje na vzdělávání dětí se speciálně vzdělávacími potřebami. V obecně prospěšné společnosti CEDR pracuje s klienty s duševním onemocněním. Je lektorkou vzdělávacích akcí pro učitele i asistenty pedagoga.

Ing. Tomáš Čapek, CSc.

Odborný poradce pro potravinářství a zemědělství, majitel a jednatel společnosti UniConsulting.Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a poté působil jako odborný asistent a vedoucí skupiny předmětů týkajících se technologie zpracování zemědělských produktů. Po absolutoriu doktorandského studia sbíral zkušenosti v zahraničí i během odborných stáží v tuzemsku. V roce 1998 založil společnost UniConsulting a aktuálně zastává pozici jednatele a ředitele společnosti. Pod jeho vedením vyrostla společnost z pozice individuálního poradce v úspěšného poskytovatele komplexních služeb v oblasti bezpečnosti potravin, kvality produkce, zemědělství, obchodu.

Mgr. Michal Čermák

Mgr. Michal Čermák byl v minulosti ředitel úseku veřejných zakázek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, nyní je zadavatelem veřejných zakázek na ČVUT v Praze.Podílí se dále jako poradce pro zadávání veřejných zakázek s obzvláště složitými předměty plnění pro ministerstva a ústřední orgány státní správy a zdravotnické zařízení; Vyučuje veřejné zakázky na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Je vlastníkem poradenské společnosti CERAP, s.r.o. – www.cerap.cz, která se zaměřuje zejména na zadávání veřejných zakázek v IT.

Ing. Martin Dítě

Martin Dítě je odborníkem na dotační problematiku, je zároveň autorem i lektorem. V praxi řeší požadavky žadatelů o dotace EU, profesionálně se zabývá poradenstvím, přípravou a administrací jednotlivých projektů v jedné z nejúspěšnějších dotačních agentur v ČR. Pro individuální pomoc s přípravou nebo realizací projektů navštivte stránky www.dotaceonline.cz.

Mgr. Veronika Odrobinová

Veronika Odrobinová je zakládající partnerkou advokátní kanceláře GT Legal. Předtím Veronika působila více než 20 let v několika mezinárodních advokátních kancelářích.Veronika Odrobinová je zakládající partnerkou advokátní kanceláře GT Legal. Předtím Veronika působila více než 20 let v několika mezinárodních advokátních kancelářích. Veronika je zprostředkovatelem kolektivních sporů jmenovaným Ministerstvem práce a sociálních věcí a místopředsedkyní spolku Czech Employment Lawyers Association, který sdružuje advokáty specializované na pracovní právo.  Veronika je doporučena mezinárodními žebříčky Chambers a Legal 500 pro pracovní právo. Vedle advokátní praxe se věnuje rovněž publikační a přednáškové činnosti, mj. přednáší pro vzdělávací agenturu VOX, nakladatelství Forum a je spoluautorkou komentáře k zákoníku práce nakladatelství C.H. Beck (2018).

Barbara Hrabalová

Přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media, Firemní obchod aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou marketingového výboru. Mystery shoppingu a řízení zákaznické zkušenosti se věnuje od roku 2006.