Ing. Markéta Szotkowská

Markéta Szotkowská vystudovala Ekonomickou fakultu na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě v Ostravě se zaměřením na účetnictví a daně, kde získala v roce 2014 inženýrský titul. Již během studií absolvovala řadu stáží na účetních odděleních ve výrobních společnostech. Od roku 2014 krátce působila ve Finanční správě, kdy nastoupila na Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj. V roce 2015 se začala věnovat transferovým cenám, a to během svého působení u skupiny V4 Group. V současné době působí na pozici tax managera. V rámci své praxe se zaměřuje na komplexní ekonomické poradenství s důrazem na účetnictví a daně, zpracování odborných daňových stanovisek v oblasti přímých i nepřímých daní a mezinárodního zdanění

Další autoři

Mgr. Václava Holušová

Pracuje v Úřadu pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví na pozici vedoucí oddělení stavebních výrobků a technických zařízení v odboru státního zkušebnictví. Je zodpovědná za oznamování českých subjektů posuzování shody v oblasti stavebních výrobků a za kontrolu jejich činnosti. Také zastupuje ČR ve Stálém výboru pro stavebnictví, což je poradní orgán Evropské komise.

Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.

Vladimíra Lovasová působí na katedře psychologie FPE ZČU v Plzni, kde vyučuje předměty: základy psychopatologie pro učitele, sociální psychologie, základy psychodiagnostiky a psychologie rodiny. Je autorkou, či spoluautorkou tří monografií a řady odborných článků. V rámci projektové činnosti je kontinuálně v kontaktu s učiteli i žáky všech stupňů škol. Spolupracuje s komerčními subjekty, kde se věnuje analytické a lektorské činnosti a zajišťuje supervizi pro veřejnou a státní správu.

Mgr. Hana Hlobilová

Hana Hlobilová je absolventkou jednooborové psychologie na MUNI. Absolvovala kompletní kurz krizové intervence, kurz diagnostiky schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, kurz práce s terapeutickým pískovištěm. Čerpá ze své praxe školní psycholožky na ZŠ a z praxe v krizovém Centru Annabell pro lidi s poruchami příjmu potravy. V současnosti aktivně spolupracuje s online psychologickou poradnou MOJRA.cz (www.mojra.cz).

Michael Rada

Lektor zužitkovává 25 let profesní praxe v logistice, obchodě, výrobě a dalších oborech v rámci nadnárodních i tuzemských společností, včetně logistické divize druhé největší korporace Japonska, či logistické společnosti SCHENKER.Michael Rada má za sebou několik desítek projektů zvyšování efektivity logistických řetězců a operací, vývoje efektivních obalů a více než stovku seminářů a workshopů, které byly základem pro vytvoření celosvětově první metody systémové prevence vzniku odpadu – INDUSTRIAL UPCYCLING. Tato metoda se stala na konci roku 2015 základem INDUSTRY 5.0, průmyslu, který spojuje lidi a stroje a namísto zneužívání přírodních zdrojů efektivně využívá zdroje již existující.

Jan Topinka

Jan Topinka je partnerem advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners.Specializuje se na oblast bankovnictví, financí a kapitálových trhů, nakládání s pohledávkami a dále na akvizice a prodeje společností. Před nástupem do advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners v roce 2004 pracoval Jan Topinka pět let na různých právních pozicích v Komisi pro cenné papíry (dozorový úřad pro oblast kapitálového trhu, nyní jeho funkce plní ČNB), naposledy jako ředitel metodicko-analytického odboru, kde například koordinoval a vedl projekt přípravy Komise pro cenné papíry na vstup do EU a podílel se na tvorbě řady koncepčních a metodických dokumentů v oblasti regulace finančního trhu.

Mgr. Jiří Hruška

Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.