Ing. Pavel Konečný
Od roku 2006 působí ve společnosti M KONZULT s.r.o. jako bezpečnostní poradce ADR a RID, je také lektor školení řidičů ADR. Vyučuje na České zemědělské univerzitě v oboru silniční a městská automobilová doprava.
Další autoři
Ing. Hana Krejsová
Zabývá se chemickou legislativou, zákonem o chemických látkách a souvisejícími předpisy, klasifikací látek a přípravků, bezpečnostními listy. Intenzivně se věnuje nařízení REACH, biocidům a připravovanému předpisu GHS.Vystudovala VŠCHT v Pardubicích obor fyzikální a analytická chemie.Více než 20 let pracovala ve Výzkumném ústavu organických syntéz a.s. v Pardubicích. Věnovala se chemické informatice, tj rešeršemi a vyhledáváním informací o chemických látkách hlavně v oblasti toxicity a účinků na životní prostředí.
Ing. Martina Škrdlantová
Ing. Martina Škrdlantová se věnuje řízení ordinací. Lékařům přednáší o marketingu a managementu, financích a cenových otázkách ve zdravotnictví. Její specializací jsou kalkulace cen. Má bohaté zkušenosti z praxe a je konzultantem řady větších i menších praxí po celé republice. Působí také jako ředitelka zubní kliniky Studio 32 v Praze.
Ing. Ondřej Ševeček
Ondřej Ševeček se již 17 let zabývá počítačovou bezpečností a kryptografií na platformě Microsoft, jako konzultant a lektor v GOPAS a.s.přednáší a řeší projekty pro podnikové zákazníky po celém světě. Jako bezpečnostní výzkumník nahlásil Microsoftu již dvě bezpečnostní díry, které dostaly oficiální záplatu. Vlastní profesionální certifikace MCSM a MVP firmy Microsoft, jako i Certified Information Systems Auditor (CISA) a Computer Hacking Forensic Investigator (CHFI).
Ing. Bc. Michal Mišun
Lektor působí ve společnosti Redbaenk, která zajišťuje pro své klienty nákup a prodej podniků, vyhledání strategického či finančního partnera a další služby související s transakcemi v oblasti investičního bankovnictví a podnikových financí.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.