Ing. Petr Vodný, Ph.D.
Ing. Petr Vodný je ředitelem odboru pro územní plánování MMR.
Věnuje se přednášení Fakultě stavební ČVUT Praha a na přípravě na zkoušky zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost územní plánování. Dále je také členem předsednictva Asociace pro urbanismus a územní plánování ČR.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Jan Tichý, Ph.D.
Od roku 2002 působí jako odborný asistent na Fakultě dopravní ČVUT v Praze, kde vyučuje předměty zaměřené na ekonomiku dopravy, zejména pak na kalkulace nákladů dopravy ve vazbě na financování veřejné dopravy.V současnosti též spolupracuje s ČESMAD Bohemia, SAČM a dalšími subjekty. Od roku 2004 působí též jako IT analytik ve společnosti ČSAD Praha holding a.s. Od roku 2013 je předsedou IODA, z.s.
Eva Hruštincová
Eva Hruštincová je hodnotitelkou a členkou komise projektu Ligy lidských práv Férová škola.
Ing. Miroslav Pavel
Miroslav Pavel je lektorem firemního vzdělávání, zejména v oblasti manažerských dovedností a štíhlé výroby.Vystudoval inženýrskou informatiku na VŠB-TU Ostrava. Rád pracuje zážitkově a využívá další formy práce, které zplnomocňují druhé k samostatné aktivitě, iniciativě, odpovědnosti, podněcují k novým nápadům a vnitřní motivaci. Tentýž přístup k lidem rád pomáhá přenášet také do firemní praxe, do způsobů vedení a řízení druhých. Rovněž je mu blízké systemické koučování (práce s cíli a jejich dosahování) a facilitační techniky práce s tématy.
Ing. Aleš Mandák, ALog.
Poradce v oblasti logistiky, nákupu, plánování, výroby a LEAN, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie. Věnuje se projektovému řízení a reportingu v mezinárodních společnostech. V Logistické akademii zajišťuje procesy a problematiku především LEAN procesů a Supply Chain: SCM, nákup, výroba, plánování, skladování, LEAN procesy, APS, WMS, mapování procesů a toků a další.
Ing. Václav Krajňák
Václav Krajňák je digitální marketér, podnikatel a bývalý programátor. Pomáhá podnikatelům a malým firmám napříč obory zavést strategie a systémy na maximalizaci úspěchu v jejich online aktivitách.V roce 2000 objevil internet jako programátor, od té doby založil několik firem (tvorba webových stránek a internetových projektů, e-shop s DVD). V roce 2010 se zaměřil na marketing, založil službu na automatizaci marketingu a prodeje. Soustředí se na získávání nových zákazníků a poptávek pro sebe i své klienty. Své zkušenosti od roku 2014 sdílí v podcastu Strategické zisky a na blogu Clipsan.