Ing. Radovan Mužík, MBA

Problematikou fleet managementu se zabývá 19 let na lokální i mezinárodní úrovni.

V letech 2000-2010 působil jako Partner pro automobilový trh v globální analytické a poradenské firmě.

V roce 2011 založil společnost Fleet Partners, která pomáhá českým firmám v optimalizaci nákladů na jejich mobilitu. Je autorem projektu AutaProFirmy, který přibližuje důležité know-how fleet managementu i středním a menším firmám. Soustředí se na problematiku TCO (řízení mobility podle celkových nákladů).

Radovan studoval na FJFI ČVUT, obor jaderné inženýrství. V roce 2003 absolvoval studium MBA na Sheffield Hallam University.

Další autoři

Mgr. Pavlína Hlavenková

Pavlína Hlavenková je specialistkou na ochranu osobních údajů a implementaci GDPR.Působila v pražské pobočce přední německé advokátní kanceláře, kde se podílela zejména na nemovitostních projektech a zabývala se poradenstvím v oblasti práva obchodních korporací a ochrany osobních údajů, především implementací GDPR. V průběhu magisterského studia absolvovala roční studijní pobyt na Humboldtově univerzitě v Berlíně, kde se zabývala studiem práva duševního vlastnictví, zejména patentovým právem, autorským právem a ochrannými známkami. Oblasti duševního vlastnictví se věnuje i ve své dosavadní praxi.

Petr Karkovský

Petr Karkovský, člen Komory logistických auditorů ČR, je poradcem a auditorem logistiky se zaměřením na oblasti interní logistiky, řízení zásob a plánování výroby.Působil dlouhou dobu ve středním i vrcholovém managementu v potravinářské oblasti. V nadnárodní potravinářské společnosti  získal řadu praktických zkušeností v oblasti projektového řízení a Balance Scorecard. V současnosti je také členem České asociace interim managementu. 

Ing. Petr Jalůvka

Petr Jalůvka je od roku 2001 společníkem a jednatelem společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o.Od roku 2013 působí také jako konzultant v dceřiné společnosti ESCARE. Již v průběhu studia se v rámci stáží ve společnostech FORD AUTOPAL a ŽDB a.s. věnoval optimalizacím procesů a dynamické simulaci. Po ukončení studia nastoupil v ŽDB a.s., kde pracoval na pozici logistik. Po restrukturalizaci  firmy pracoval v letech 2000 až 2001 na stejné pozici v dceřiné společnosti ŽDB TRANS Bohumín.

Mgr. Jiří Hruška

Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.

Mgr. Kateřina Janatová

Kateřina Janatová je projektovou manažerkou v Evropské rozvojové agentuře. Podílí se na přípravě a realizaci projektů v rámci českých operačních programů a administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice.Je absolventkou Univerzity Karlovy – obor Veřejná a sociální politika. Věnuje se nejen dotačnímu poradenství v oblasti neinvestičních fondů, ale i samotnému řízení projektů financovaných z českých i mezinárodních dotačních programů. Specializuje se zejména na Operační program Praha – pól růstu ČR a Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání. V poslední době se soustředí i na administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice. Na poli mezinárodním v součinnosti s partnerskými organizacemi z celé Evropy realizuje projekty v rámci dotačních programů Interreg Danube, Erasmus+ a Visegrad Fund. 

Mgr. Slavomír Trnkócy

Slavomír Trnkócy pôsobí na katedre ústavného práva PF TU v Trnave od roku 2001.Vo svojej vedeckej a pedagogickej činnosti sa venuje najmä problematike Ústavného práva a jeho vzťahu s ostatnými odvetviami právneho poriadku, vzťahu práva a morálky a zabezpečuje výučbu predmetov Ústavné právo Slovenskej republiky I. a II. Rozhodovacia činnosť ústavných súdov I. a II. a Ústavný súd Slovenskej republiky a význam jeho rozhodovacej činnosti I. a II..