Ing. Renata Novotná
Má více než 10letou praxi v korporátních firmách na manažerských pozicích s vedením lokálních a mezinárodních týmů. Od roku 2015 pracuje s malými firmami jako externí konzultant a pomáhá jim vylepšovat systém práce, postavit skvělý tým a udržet si ho. Tak, aby majitel mohl v klidu odjet na dovolenou s jistotu, že vše šlape i bez něj.
Další autoři
Mgr. Michal Antoš, LL.M.
Michal Antoš je advokátem v advokátní kanceláři Šetina, Komendová & Partners s.r.o., ve které již pátým rokem působí. Ve své praxi se zaměřuje se především na právo obchodních korporací, problematiku compliance a závazkové právo. Zejména v oblasti práva obchodních korporací již publikoval řadu odborných článků, pravidelně přednáší a vystupuje na konferencích zaměřených právě na toto téma.
Michal Fiala
Svým klientům pomáhá těžit z Facebook a Instagram reklamy maximum. Měsíčně spravuje účty s celkovým budgetem v jednotkách set tisíců korun, což mu dává dostatečný prostor zkoušet nové praktiky a postupy, které posléze učí na školeních. Krom reklam v ČR má zkušenosti s nastavováním kampaní v GB, RU a US. Kariéru v agentuře před několika lety úspěšně vyměnil za volnou nohu. Letos se chystá odstartovat novou kariéru digitálního nomáda, kterou započne koncem roku na Bali.
Petr Štědrý
Navrhuje digitální produkty, weby i aplikace.V oboru User Experience se pohybuje od roku 2006. Pracoval jak na straně agentury, tak ve velkých nadnárodních firmách i start-upech. Pomáhal stavět prezentační weby i složité interaktivní aplikace. V současnosti je součástí agentury 2FRESH a ve volných chvílích předává své zkušenosti nové generaci UX Designérů v rámci UXWell.
Mgr. Martin Matušek
Mgr. Martin Matušek je psycholog a krizový intervent, který se dlouhodobě věnuje rozvoji psychologického bezpečí na pracovišti a týmové spolupráci. Jeho práce stojí na přesvědčení, že pracovnímu výkonu a inovacím se daří tam, kde se lidé cítí v bezpečí, mohou být sami sebou, otevřeně mluvit a dělat chyby bez obav z postihu.
Spolupracuje s vedením organizací i celými týmy na nastavování kultury důvěry, respektu a otevřené komunikace. Pomáhá vytvářet prostředí, ve kterém se zaměstnanci cítí slyšeni, respektováni a motivováni přinášet nové myšlenky, které posouvají tým i organizaci dál. Jeho cílem je podporovat zdravé pracovní vztahy, přirozené vedení a prostředí, kde se spojuje lidskost, profesionalita a smysl společné práce.