Ing. Štěpán Chalupa
Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.
Produkty související s autorem
Další autoři
Lenka Baková
Má za sebou 7 let konzultační, koučovací a lektorské praxe a 15 let praxe v nadnárodních organizacích a českých společnostech. Působila na manažerských pozicích a vedla týmy mimo jiné také ve strojírenské výrobě. Věnuje se řízení týmu, manažerským dovednostem, výrobnímu managementu i metodě KAIZEN, která se zaměřuje na postupné a neustále zlepšování procesů ve výrobě atd.
Mgr. Bc. Oldřich Kozumplík
Mgr.Oldřich Kozumplík je advokátem specializujícím se na smluvní právo a je spoluautorem prvního e-learningového kurzu v ČR o smlouvách.
Ing. Petr Tomeš
Daňový poradce Ing.Petr Tomeš působí na pozici Associate Partner ve společnosti Rödl & Partner.
Doc. Ing. Leonora Marková, Ph.D.
Leonora Marková je odborníkem s dlouhodobou zkušeností v oblasti nákladů a oceňování ve stavebnictví.V současné době působí na Ústavu stavební ekonomiky a řízení na VUT v Brně, Fakultě stavební. Je autorem vysokoškolských učebnic a článků v odborných časopisech a na konferencích, je spoluřešitelem výzkumných záměrů. Je soudní znalkyně v oboru ekonomika a v oboru stavebnictví se specializací na náklady, ceny a kalkulace. Je zpracovatelkou řady znaleckých posudků pro soudy a pro mimosoudní řízení, odborných posudků a expertíz.
Mgr. Veronika Špornová
Veronika Špornová, advokátka AK Špornová, má dlouholeté zkušenosti s poskytováním právních služeb podnikatelům.V rámci své činnosti se zaměřuje právě na řešení jejich problémů, přípravu smluv, směrnic a celkového nastavení fungování společností. Při své činnosti využívá také vlastní praktické zkušenosti z provozu e-shopu.