Ing. Štěpán Chalupa

Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.

Další autoři

Ing. Petr Tomeš

Daňový poradce Ing.Petr Tomeš působí na pozici Associate Partner ve společnosti Rödl & Partner.

Ing. Petr Sysel, CLog.

V současnosti pracuje na pozici Production & Warehouse Manager u nadnárodní společnosti Banta Global Turnkey. Tato společnost zajišťuje služby v oblasti SCM pro globální řetězce v odvětvích Hi-Tech a Medical.

Mgr. Marek Velas

Mgr. Marek Velas je koučem v oblasti řízení lidských zdrojů a obchodu.Vystudoval andragogiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Má mnohaletou manažerskou praxi v personalistice a v oblasti kariérového poradenství, a to jak ve veřejném, tak i v soukromém sektoru. Věnuje se publikační činnosti v oboru personalistiky a přednáší na VŠ. V současnosti se věnuje projektu edufactory.cz a HRvzory.cz.

Ing. Aleš Pék

Je členem profesního sdružení facility manažerů IFMA od roku 2011. V roce 2018 byl v tomto sdružení zvolen „Osobností roku“ FM Awards. Od loňského roku je členem představenstva IFMA a zároveň je pověřen vedením Sekce konzultantů IFMA.Také je vedoucím Technického odboru na Univerzitě Pardubice. Do jeho kompetencí patří: příprava a realizace investic, následné provozování a zajišťování služeb souvisejících s fungováním objektů. V roce 2018 byl jmenován do expertní skupiny při Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy, která připravuje jednotnou Metodiku pasportizace pro VVŠ.  

Ing. Aleš Mandák, ALog.

Poradce v oblasti logistiky, nákupu, plánování, výroby a LEAN, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie. Věnuje se projektovému řízení a reportingu v mezinárodních společnostech. V Logistické akademii zajišťuje procesy a problematiku především LEAN procesů a Supply Chain: SCM, nákup, výroba, plánování, skladování, LEAN procesy, APS, WMS, mapování procesů a toků a další.

Michal Fiala

Svým klientům pomáhá těžit z Facebook a Instagram reklamy maximum. Měsíčně spravuje účty s celkovým budgetem v jednotkách set tisíců korun, což mu dává dostatečný prostor zkoušet nové praktiky a postupy, které posléze učí na školeních. Krom reklam v ČR má zkušenosti s nastavováním kampaní v GB, RU a US. Kariéru v agentuře před několika lety úspěšně vyměnil za volnou nohu. Letos se chystá odstartovat novou kariéru digitálního nomáda, kterou započne koncem roku na Bali.