Ing. Štěpán Chalupa
Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Vladimír Petráček
Vladimír Petráček působí od roku 2010 v kanceláři Weinhold Legal, kde se zaměřuje na soutěžní právo, právo informačních technologií a duševního vlastnictví (TMT), včetně poradenství start-upům.V rámci své praxe se dále specializuje na všechny aspekty fúzí a akvizic a asistuje klientům s právními prověrkami a kompletním procesem prodeje či koupě obchodních společností, případně při vzniku joint ventures a nastavení právních vztahů mezi společníky. Taktéž asistoval klientům kanceláře s řešením sporů a zastupoval je v řadě soudních i rozhodčích řízení, jakož i při mimosoudním narovnání sporných právních vztahů.
JUDr. Ondřej Moravec, Ph.D.
Ondřej Moravec je partnerem v Advokátní kanceláři Hartmann, Jelínek, Fráňa a partneři. Zároveň je spoluautorem komentáře ke školskému zákonu.
Ing. David Mejsnar
David Mejsnar je certifikovaný daňový poradce a ve své praxi se soustředí zejména na zdanění právnických osob a transakční poradenství.Je specialistou na svěřenské fondy a přeměny společností.
Mgr. Michal Antoš, LL.M.
Michal Antoš je advokátem v advokátní kanceláři Šetina, Komendová & Partners s.r.o., ve které již pátým rokem působí. Ve své praxi se zaměřuje se především na právo obchodních korporací, problematiku compliance a závazkové právo. Zejména v oblasti práva obchodních korporací již publikoval řadu odborných článků, pravidelně přednáší a vystupuje na konferencích zaměřených právě na toto téma.