Jakub Choutka
Jakub Choutka se event managementu věnuje od roku 1995. Jeho agentura realizuje nejnáročnější eventy v ČR a akce, které má s jeho týmem pod produkčním vedením, získávají česká i zahraniční ocenění. V květnu 2016 byl v rámci Czech Event Awards oceněn titulem Event manažer roku.
Má zkušenosti s realizací velkých eventů v USA, VB, Indonésii, Austrálii, SAE, Brazílii, Mexiku a Rusku.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Vlasta Macháčová
Odborná lektorka a konzultantka v oblasti vzdělávání, zaměřuje se mj. na aktivní učení, formativní hodnocení, projektové vyučování a společné vzdělávání. Má také bohatou praxi s učitelstvím v mateřské, základní a vyšší odborné škole. Za sebou má i školení v anglickém jazyce.
Bc. Kateřina Nechanická, DiS.
Kateřina Nechanická je personalistka, podnikatelka a profesionální koučka s akreditací MŠMT ČR a ICF.Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Spolupracuje s několika společnostmi jako externí HR konzultantka a věnuje se přednáškám a školení soft skills.
Ing. Anikó Molnárová
Anikó Molnárová působí jako konzultantka společnosti DYNATECH s.r.o., specializující se na problematiku finanční kontroly ve veřejné správě.
JUDr. Miroslav Kubánek
JUDr. Miroslav Kubánek působí jako vedoucí odboru kanceláře starosty a tajemníka a má více než dvacetileté zkušenosti v oblasti civilního a správního práva. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a dlouhodobě se věnuje lektorské a publikační činnosti.
Ing. Martina Ježková
Martina Ježková vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze, obor marketing a management potravinářských výrob. Během studií psala populárně naučné články o potravinách a zdravé výživě, poté ve státní správě pracovala na odborech komunikace a jako tajemnice ředitele kabinetu ministra (MZe).Nyní je stálou externí spolupracovnicí měsíčníků Poradce ředitelky mateřské školy a Průvodce společným vzděláváním. Je lektorkou Centra pro talentované dětí, také je lektorkou metody FIE (Feuersteinova instrumentálního obohacování), nejpropracovanějšího systému pro rozvoj dovedností myslet a učit se.