Jakub Choutka
Jakub Choutka se event managementu věnuje od roku 1995. Jeho agentura realizuje nejnáročnější eventy v ČR a akce, které má s jeho týmem pod produkčním vedením, získávají česká i zahraniční ocenění. V květnu 2016 byl v rámci Czech Event Awards oceněn titulem Event manažer roku.
Má zkušenosti s realizací velkých eventů v USA, VB, Indonésii, Austrálii, SAE, Brazílii, Mexiku a Rusku.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Martin Gregar
Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.
Mgr. Alice Kourkzi – Kašlíková
Alice Kourkzi - Kašlíková je garantkou vzdělávání žáků s OMJ a žáků nadaných v Národním pedagogickém institutu České republiky. Má zkušenosti na pozici redaktorky, učitelky cizích jazyků, výchovné poradkyně ZŠ a metodičky prevence ZŠ.Vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy obor pedagogika a anglický jazyk a literatura s didaktikou a specializační studium pro výchovné poradce. V současné době studuje doktorské studium na katedře pedagogiky a absolvuje sebezkušenostní výcvik v integrativní psychoterapii typu SUR na Skálově institutu v Praze.
Mgr. Jitka Křížková, MBA
Jitka Křížková je školní inspektorka České školní inspekce Plzeňského inspektorátu.
JUDr. František Vlasák
František Vlasák působí na Ministerstvu práce a sociálních věcí téměř 20 let.Spolupodílel se na tvorbě řady právních předpisů z oblasti nemocenského pojištění a pojistného na sociální zabezpečení (např. nového zákona o nemocenském pojištění), je autorem či spoluautorem několika publikací, odborným garantem oblastí „Nemocenské pojištění" a „Pojistné na sociální zabezpečení" pro Asociaci občanských poraden.
Specializuje se na problematiku nemocenského pojištění zaměstnanců a pojistného na sociální zabezpečení placeného zaměstnanci a zaměstnavateli.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.