Jaroslav Nechyba

Působí v České agentuře pro standardizaci jako ředitel odboru Koncepce BIM. Od roku 2015 se angažoval postupně v různých činnostech spolku CzBIM, kde byl v roce 2016 zvolen do představenstva spolku a vykonával funkci místopředsedy. Poté se spolupodílel na přípravě odborných podkladů Koncepce zavedení BIM v ČR zpracovávané MPO.

Další autoři

Ing. Ondřej Ševeček

Ondřej Ševeček se již 17 let zabývá počítačovou bezpečností a kryptografií na platformě Microsoft, jako konzultant a lektor v GOPAS a.s.přednáší a řeší projekty pro podnikové zákazníky po celém světě. Jako bezpečnostní výzkumník nahlásil Microsoftu již dvě bezpečnostní díry, které dostaly oficiální záplatu. Vlastní profesionální certifikace MCSM a MVP firmy Microsoft, jako i Certified Information Systems Auditor (CISA) a Computer Hacking Forensic Investigator (CHFI).

Ing. Ondřej Štrup, IFMA Fellow

Zakladatel české pobočky IFMA, v současnosti působí jako nezávislý konzultant u společnosti Hein Consulting. Vykonává poradenskou činnost v oblastech reorganizace FM podpory (včetně interních služeb), přípravy výběrových řízení na FM poskytovatele, auditů řízení FM a správy majetku, přípravy a řízení relokace podniků atd.V roce 1999 organizoval založení české pobočky asociace IFMA CZ, kde v letech 1999 – 2002 a 2012 – 2015 působil na pozici prezidenta. V roce 2015 mu byl udělen doživotní titul Čestný předseda IFMA CZ. Jako zástupce ČR je pověřen řízením příprav a překladu evropské normy Facility managementu EN 15221 (CEN TC 348), světové normy ISO/TC 267 (ISO 41000 - Facility management) a světové ISO PC 251 (ISO 55000 - Asset management).  

Ing. Martin Gregar

Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.

Mgr. František Nonnemann

Mgr. František Nonnemann je expertem na ochranu osobních údajů, compliance a řízení rizik. Má zkušenosti z ÚOOÚ i soukromého sektoru. Momentálně působí jako vedoucí oddělení Compliance a oddělení Řízení operačních rizik v Partners Bance, a.s., místopředseda Spolku pro ochranu osobních údajů a šéfredaktor odborného portálu GDPR.cz.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

Mgr. Libor Štajer