JUDr. Alena Huťanová

Alena Huťanová po absolvovaní práva na univerzite získala pracovnú pozíciu podnikovej právničky, poradcu riaditeľa, neskôr sa uplatnila ako vedúca personálneho oddelenia na ústrednom orgáne štátnej správy SR, vo viacerých bankách i vo výrobnej spoločnosti.

V súčasnosti je konateľkou spoločnosti, ktorá sa venuje personálnemu poradenstvu a pracovnému právu a špecialistkou na oblasť vysielania pracovníkov do zahraničia a zamestnávania cudzincov v SR.

Další autoři

MVDr. Milan Vodička

V letech 1993-2009 manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, v období 2011-2012 člen Prezidia KDP, od r. 2013 vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Bohatá publikační činnost v odborných periodikách.

JUDr. Tomáš Doležal

Tomáš Doležal od roku 2008 působí v advokacii. Poskytuje právní služby zejména v oblastech veřejného práva a nemovitostí. V současné době má svojí advokátní kancelář v Opavě. Zvláštní specializaci zapsanou u České advokátní komory má na obory stavebního práva, správního práva, přestupkového práva, občanského práva a dopravních trestných činů.

Mgr. Ing. Jaromír Škára

Jaromír Škára je advokátem v advokátní kanceláři Škára & Partners.

Mgr. Ing. Radek Matouš

Radek Matouš je advokátem, který se ve své praxi zaměřuje na všechny oblasti individuálního a kolektivního pracovního práva, a je zakládajícím členem Czech Employment Lawyers Association, která sdružuje přední české odborníky na pracovní právo.Radek Matouš spolupracuje s advokátní kanceláří Dvořák Hager & Partners od roku 2015. Vedle své pracovněprávní agendy se věnuje také ochraně osobních údajů, obchodnímu právu a právu hospodářské soutěže. Radek vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. 

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Mgr. Vladimír Studnička