JUDr. Jiří Beran

Jiří Beran působí v odboru Legislativy finančního trhu na Ministerstvu financí ČR.

Je vedoucím oddělení Bankovnictví a úvěry. Podílel se na tvorbě zákona o ochraně spotřebitele.

Další autoři

Ing. Petr Fanta, Ph.D.

Petr Fanta je absolventem Vysoké školy ekonomické.Od mládí se vyznačoval zvídavostí a leností. Zvídavost ho přivedla k cestování, psychologii, filozofii, hudbě, filmu, biologii, chemii, geografii nebo kvantové mechanice. Snaží se nacházet stále nová a neobvyklá řešení, aby si ušetřil práci. Po zkušenostech z různých oborů působí od roku 2006 úspěšně jako nezávislý expert a evaluátor. Schopnost myslet mimo běžné hranice a relativně široký rozhled mu umožňují uplatňovat nová či analogická řešení i z jiných oborů.

Mgr. Lucie Kaiglová, MSc.

Ve své praxi se zaměřuje především na compliance a data privacy a působila např. ve společnost CBRE, Honeywell či HSBC.Lucie Kaiglová vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a následně pokračovala studiem oboru Law and Business Management na Nottingham Trent University.

Mgr. Šimon Hradilek

Šimon Hradilek je vedoucím advokátem v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS s.r.o.

Ivana Štěrbová, DiS.

Ivana Štěrbová je personalistka, manažerka, podnikatelka a profesionální kouč s akreditací MŠMT ČR a ICF. Věnuje se i kariérnímu poradenství.Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Působí na dvou projektech zaměřených na návrat žen na trh práce po rodičovské dovolené jako poradkyně, koučka a lektorka soft skills.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.

Bedřich Danda

Bedřich Danda je vedoucím představitelem občanských sdružení, jako Klubu historických vozidel Praha, Společenství autodopravců Čech a Moravy a Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR.Bedřich Danda je vedoucím představitelem občanských sdružení, jako Klubu historických vozidel Praha, Společenství autodopravců Čech a Moravy a Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR. Dne 1. 9. 2010 byl jmenován náměstkem ministra průmyslu a obchodu.