JUDr. Jiří Žůrek
JUDr. Jiří Žůrek je specialistou na ochranu osobních údajů. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze.
Produkty související s autorem
Další autoři
JUDr. Eva Plašilová
JUDr. Eva Plašilová je zkušená právnička řešící spory na pracovišti, obchodních vztazích i civilním životě.JUDr. Eva Plašilová je zkušená právnička řešící spory na pracovišti, obchodních vztazích i civilním životě. Při řešení sporů svých klientů využívá způsobu mediace.
Vít Baloušek
Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře.
Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".
Ing. Petr Linx
Petr Linx je uznávaným daňovým poradcem. V současnosti pracuje jako manažer daňového oddělení ve společnosti BDO. Petr Linx svým klientům poskytuje již přes 10 let poradenství v oblasti daní, ale i účetnictví. Specializuje se na nepřímé daně, především na optimalizaci DPH jak v komerčním, tak veřejném sektoru. Od roku 2016 poskytuje také expertní poradenství v oblasti EET. Pravidelně také školí a veřejně publikuje články o aktuálních tématech ve svých specializacích.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.
Helena Kalivodová
Helena Kalivodová je ředitelkou společnosti Questima, která se specializuje na oceňování stavebních prací a je poradenskou, konzultační a vzdělávací společností v oblasti cen stavebních prací používající propracované moderní metody a techniky, které v kombinaci s odbornými znalostmi umožňují zabezpečit vysokou úroveň služeb pro klienty.