Ing. Martin Gregar
Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.
Produkty související s autorem
-
Živé vysílání Online – živý přenos4. 4. 2023Živé vysílání: Jak na sociální sítě ve veřejné správě
-
Seminář Praha/online15. 12. 2022Seminář: Jak na sociální sítě ve veřejné správě
-
Seminář Praha/online16. 6. 2022Seminář: Jak na sociální sítě ve veřejné správě
-
Seminář Nakladatelství FORUM (5. patro), Praha 817. 2. 2022Seminář: Jak na sociální sítě ve veřejné správě
-
Seminář Online – živý přenos2. 6. 2021Seminář: Jak na sociální sítě ve veřejné správě
-
Vzdělávací kurz Centrum Klimentská12. 8. 2020 - 19. 8. 2020Vzdělávací kurz: Expert na online marketing
Další autoři
Mgr. Michaela Konečná
Marie Konečná v současnosti působí v advokátní kanceláři Škára & Partners, kde se specializuje především na oblast pracovního práva.
Bc. František Gráfek
s., kde zprvu zastával pozici metodika a specialisty vývoje produktů. Z této pozice již také realizoval interní kurzy na jednotlivých pobočkách banky. Tato zkušenost pak vedla k tomu, že se stal lektorem a koučem na plný úvazek a samostatně zabezpečoval vedení kurzů z pozice interního lektora. Po 8 letech v bankovnictví působil v oboru telekomunikací. Zde zodpovídal za veškeré procesy v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů. Z pozice interního lektora a kouče realizoval rozvojové programy. V rámci této své pozice se také aktivně podílel na náboru nových zaměstnanců a nastavení adaptačního procesu pro nové kolegy. Zároveň také realizoval Assesment/Development centra zejména pro obchodní pozice ve společnosti.
Michaela Antalíková
Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.