Martin Košta

Působil ve společnosti Apogeo jako Accounting Team Leader. Specializuje se na oblast mezinárodních korporací, ad-hoc zakázek, konsolidací, klientů vykazujících dle mezinárodních účetních standardů IFRS a neziskových organizací. Dále se zabývá zúčtováním dotačních programů a grantů, překlápěním účetnictví z lokálních GAAP do CZ GAAP a zaúčtováním organizačních složek zřizovatele. Aktivně přednáší na odborných seminářích a na středních a vysokých školách

Další autoři

B.Sc. Adam Svejkovský

Projektovému řízení se věnuje již od roku 2003, kdy se stal spoluzakladatelem a projektovým manažerem ve společnosti Neighbor Beats Entertainment a působil zde jako hlavní koordinátor klíčových aktivit strategického, personálního a finančního řízení. V roce 2008 rozšířil své projektové zkušenosti o roli konzultanta - specialisty pro zvyšování efektivity prodejních procesů ve společnosti CAMPI. Pracoval v týmu pro analýzu manažerského řízení, prodejních procesů i následného zavádění klíčových změn např. do společností Raiffeisenbank, Tatra Banka či Poštovní spořitelna.  V letech 2009–2011 působil na pozici marketingového ředitele v nově vzniklé společnosti Bedna.TV, provozující internetovou televizi a filmovou produkční společnost, kde zaváděl systém projektového a manažerského řízení. Podobnou problematikou se zabýval i v rámci občanského sdružení Pozitivní evoluce, kde v roce 2012 zaváděl systém pro projektové řízení EasyProject. V současné době je aktivní na několika souběžných projektech v různých oborech, při jejichž řízení využívá myšlenkových map a nejmodernějších technických nástrojů projektového řízení.

Mgr. Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.

Iva Berná

Iva Berná působí jako konzultantka a lektorka v DMC management consulting.V DMC management consultingc se téměř 10 let věnuje rozvoji zaměstnanců a řešení problémů zaměstnavatelů. Poslední dva roky se ve firmách zabývá zejména projekty zaměřenými na udržení zaměstnanců – jak během onboardingu, tak i v dlouhodobějším horizontu. Je nadšenou trenérkou modulu Job Relations metodiky Training Within Industry, která díky strukturovanému přístupu k vedení lidí vyvrací mýty o tom, že leadership je měkká dovednost, která je závislá na přirozeném talentu.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

doc. RNDr. Ing. Hana Scholleová, Ph.D.

Hana Scholleová po absolvování Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy vystudovala na Fakultě podnikohospodářské, Vysoké škole ekonomické v Praze obor Podniková ekonomika a management bakalářské, magisterské i doktorské studium.Od roku 1996 působí jako odborná asistentka, později docentka na katedře podnikové ekonomiky VŠE, vyučuje předměty související zejména s podnikovými financemi (Podniková ekonomika, Controlling, Oceňování podniku, Reálné opce, Finance podniku, Strategické kapitálové investice, Finanční modelování). Zároveň spolupracuje s dalšími společnostmi v oblasti poradenské a školicí činnosti. Je autorkou a spoluautorkou řady článků a knih s problematikou investic do reálných aktiv, projektů rychlého rozvoje a stanovování jejich hodnoty.

Mgr. Helena Freyová

Helena Freyová je advokátkou v Deloitte Legal s.r.o. Ve své praxi se věnuje zejména právu společností, oblasti fúzí a akvizic a komplexních restrukturalizací. Helena svým klientům poskytuje konstruktivní poradenství v oblastech správy a řízení společností, odpovědnosti statutárních orgánů a obchodněprávních vztahů.Je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Helena je držitelkou certifikátu Diploma in Introduction to English an EU law udělovaného British Law Centre pod patronátem University of Cambridge (ICE) se zaměřením mj. na právo korporátní a smluvní.